The Diary Game : 07/02/2023 : Просто роздуми. І виноsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

Ну от, ще один наочний приклад, чого всьому світові похуй на нашу війну. Я про землетруси в Туреччині і в Сирії – вони забрали тисячі життів людей, а я нічого з цього приводу не відчуваю. І не пишу нікому листів співчуття. І навіть древньому екс-коханцю з Туреччини не написала, чи живий він там. По якось по цимбалах.

Та в мене вже сталося повне блокування емпатії і щодо наших. Я вже нічого не відчуваю, хоч убий. А раніше ж ридала по кілька годин на день над некрологами.

Страшно усвідомлювати, що людина так черствіє від надлишку горя. Виходить, якщо хтось із рідних страждатиме, я теж не особливо зможу співчувати щиро і з повною віддачею. Це мені не подобається, страшно. Але як це змінити? Мабуть, ніяк, має просто пройти досить часу, наповненого тільки хорошим – тоді емпатія відновиться, і при сумних звістках в мене знову будуть певні страждальницькі емоції.

А ви як? Досі відчуваєте горе і розпач, коли читаєте погані новини?


Сьогодні мене страшно вивела адміністраторка сайту мого під'їзду. Причепилася до мене ні за що, і давай наїжджати. Я думала, що зірвуся, і пошлю її нахуй. Але тоді б вона мене заблокувала, і я б не читала новин нашого ЖК, переписки сусідів. Тому стрималася. Але ця злоба в мені досі бурлить, хоча вже годин 10 минуло від письмової перепалки.


А загалом, сьогодні була непогана погода. Навіть зробила фото для вас: сонце, сніг і мороз.

20230207_145701.jpg


Сьогодні отримала посилку з Кам'янця-Подільського: 6 пляшок вина з виноробні Zelenytsi.


20230207_195824_exported_25386.jpg

За іронією долі, я взнала про торгову марку Zelenytsi від Ані, подружки, яка в Кам'янці сиділа кілька місяців на початку повномасштабної війни. Вона і знайшла цей магазин в Кам'янці, і розпробувала, що вина просто божественні на смак. І мені порекомендувала. Я подивилася і така: Тю, я знаю Зелениць!!! Це університетські друзі моєї найкращої подруги!

Тож вирішила замовити одразу 6 пляшок, бо ж знаю людей, чого не замовити побільше, щоб і їм було приємно. Обійшлося вино у 1572 гривні за все, плюс пересилка Новою поштою 178 гривень (бо сильно пакують як крихке).

Кого цікавить прайс на вина, ось він:
IMG_20230207_231116_721.jpg

А замовляти можна тут.

А на цім слові бувайте здорові.

Sort:  
 last year 

То у психології зветься захисна реакція, коли багато виплакано, людина стає холоднокровною. Не на завжди, будуть і гарні ємоції, тоді і повернеться "сострадание", блін, як воно на рідній мові. Оце ще .. оце я така щира українка.

 last year 

так, повернеться, куди воно подінеться) співчуття, співпереживання, якось так.
звісно ти українка, а хто ж іще? а здатність швидко згадати якесь слово не показник

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Nice photos 👍

 last year 

how come you have 14 SP? why do you withdraw everything your receive here?

A few days ago I needed money to pay for my sick mother. I'm short on funds, so I'm forced to make a steem withdrawal. But now I will hold steem for my sp power growth. I thank all those who have supported me.

 last year 

А кицька тим часом пильно спостерігає за винцем)) Передай їй, щоб не зловживала 😺😄

Досі відчуваєте горе і розпач, коли читаєте погані новини?

Я теж нічого не відчуваю, та й мої емоції нікому не допоможуть, тож який в них сенс. Олеся правильно каже, коли буде більше позитиву у житті, тобто після війни, тоді й відчувати будемо більше, принаймні так повинно бути)..

 last year 

оце мене й підбадьорює, що це захисна реакція, а не я стала безповоротною соціопаткою.

передам)))

ලස්සන ජායාරූප සමග හොද පළකිරීමක්.

 last year 

Який гарний краєвид! Треба на конкурс відправити!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64081.52
ETH 3398.85
USDT 1.00
SBD 2.62