Новорічна страва — салат з Instagram з моїми модифікаціямиsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem6 months ago

20240103_163403.jpg
Готова страва



Привіт, друзі. Ви вже, мабуть, знаєте, що я не по кулінарії – не люблю готувати і готую вкрай рідко. Але якось напередодні свят потрапив на очі Reel однієї блогерки: вона показувала, як готувати ніжний салат до новорічного столу. Блогерка використала: сирок плавлений, огірок свіжий, варені яйця, авокадо, червону рибу, майонез, сіль та перець, насіння кунжуту.

Я вирішила, що в Кам'янці-Подільському в мене буде не надто багато справ, тож я зможу приготувати цей салат для своїх рідних.

Правда, моя мама категорично не їсть свіжі огірки взимку (каже, що потім в неї відрижка пестицидами🙈). Тому я готувала без огірка.

Отже, мені знадобилося:

  • 4 плавнені сирки
  • 4 варені яйця
  • 1 велике м'яке авокадо
  • 250 г червоної риби
  • перчик чорний
  • майонез

Спершу потерла на терку всі яйця і сирки, а авокадо та рибу порізала на дрібні кубики.

Сиркову масу поділила на 2 частини. Одну з них встелила на дно глибокої миски (чи двох мисок, якщо вони маленькі, як мої). Потім зробила сіточку з майонезу і виклала половину кубиків авокадо і одразу ж за ними – половина маси з натертих яєць (майонезу між авокадо і яйцями не потрібно). ⬇️

20240103_155906.jpg
Викладаю яйця на авокадо

Уже на шар яєць знову насесла сіточку з майонезу. ⬇️

20240103_160401.jpg
Сіточка з майонезу

До речі, щоб було зручно робити сіточку, я зробила в кришечці дірку розкаленою голкою. ⬇️

20240103_160347.jpg

Далі я виклала шар червоної рибки і залишки авокадо, трохи поперчила. ⬇️

20240103_161804.jpg
Викладаю червону рибку

Між рибою і авокадо майонезу не треба, тільки після них сіточка. ⬇️

20240103_162557.jpg

Тоді (вкінці) я виклала залишки сиркової маси і яйце. Ні між ними, ні після них я вже майонез не клала.



Салат вийшов дуже ніжним. І ми вже його з'їли — за добу. Тому рекомендую.

Sort:  

Oh..., look at another interesting salad here!

I love salad..., but unfortunately, I can't do one.

I would have to try preparing it by next week. Atleast I could work with your tutorial and steps.

 6 months ago 

Is salted salmon popular in Nigeria btw? I think it's more popular in countries with cold climate. But I am not sure)

 6 months ago 

Ох і смачний який на вигляд цей салат! Дякую за рецепт! 🥗

 6 months ago 

Шкода що я не їм рибу. Можливо подумаю як замінити, та приготувати салат

 6 months ago 

Та тут риба – осердя салату, все заради неї)

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 6 months ago 

banner.png

At the beginning you said you weren't good at cooking, but the avocado salad you cooked looks like professional cooking. I am amazed by your cooking skills, and want to try your homemade avocado salad.😋👍

 6 months ago 

I mean, I hate cooking and never do it - i buy ready-to eat meals) But I definitely can cook))) it's the same as keeping some rabbits at home - I know how to do it, and i'd do it well, but I don't want to)

Oh yes yes, but I like the food you posted. The way the food is arranged is also good, but unfortunately I can't try it, I can only see.

 6 months ago 

Супер! Дуже цікавий салат! А я ось не здогадалася зробити дірочку в кришечці, тому мій салат дуже "майонезний"!)))

 6 months ago 

До речі, ми обговорили з родиною, що цьому салату не завадить на самому низу тонесенький шар вареного рису)) Якщо раптом будете готувати) ну і огірка теж хотілося, якби не мама, я би його клала)

 6 months ago (edited)

А якого огірка - свіжого чи консервованого? ))) Візьму в закладку цей салат, треба спробувати приготувати...))) Дякую, Юленько!

 6 months ago 

Свіжого)

 6 months ago 

Видно, на останніх двух фото, що салат зроблений в Молдові :)

 6 months ago 

Один в Румунії, один переважно в Молдові)

 6 months ago 

Ух, виглядає супер 😋 Обожнюю салати, але такого ще не пробував)

 6 months ago 

Іноді інстаграм підкидає щось корисне)))

 6 months ago 

Салат виглядає дуже смачним! Я б такий зараз ум'яв із задоволенням)). І цікавий лайфхак з дірочкою на майонезі із закруткою, бо справді я ніколи не любив таку упаковку майонезу через величезну дирищу 😄

 6 months ago 

І потім дірочку просто затикнути зубочистко (але я заклеїла стікером🥸)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60646.47
ETH 3379.85
USDT 1.00
SBD 2.51