Конкурс фотопародій імені Селест Батьківни Барбер!

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Друззя закликаю всіх хутенько взяти участь в Конкурсі пародій, який я назвала на часть австралійської королеви самоінонії Селест Барбер😃

Але просто закликати завжди мало, того я ще й показую, як це можна зробити!⬇️ Звісно ж, моя фотопародія на призи не претендуватиме, чи чисто з мотиваційною для вас метою зроблено😏

20221025_203703-01.jpeg

Отже, я пародіювала Килим-мена з гурту Kalush Orchestra

Для цього мені знаходобилося поритися в шафі і знайти:

  • одні колготки кольорові старі, які не жаль було порізати – діри для носа, рота та очей;
  • двоє колготок кольорових нових – наділа на руки;
  • одна футболка чорна;
  • одні лосини чорні — пов'язала на голову;
  • одні окуляри темні;
  • кілька стікерів від Monobank;
  • одна кицька – абсолютно дика і некерована істота;
  • один покорний муж, який був не проти сфоткати.

1666720568943.jpg

На жаль, кицька не дала можливості виставити кадр, як слід, бо щойно я взяла її на руки, та гадина вчепилася мені в руку зубами і кігтями😆 В принципі, то видно на фото. Крім того, вона почала шипіти і волати! Муж не витримав такої наруги над його улюбленою донечкою, тож сфоткав як-небудь раз, і кинувся видирати в мене кішку🤣

Руку вона не встигла сильно ізувєчіть, а от колготок прогризла⬇️


Висновок: не робіть цю пародію із нєрвно-больними кицьками.

До речі, я нещодавно взнала, хто ховається за костюмом Килима! Точніше, їх нам буває по кілька людей, раз через раз. То я тільки одного знаю. Ми з колегою вичислили. Вона навіть написала йому, що ми знаємо, що це він! А він натомість попросив її нікому не казати, і за це він зніметься в нашому ютуб-шоу "Славні в онлайні" в костюмі Килима, і безплатно. Отакий шантаж вийшов!

З нетерпінням чекаю побачити і ваші фотороботи😏 Пародії і на Килимка, і на Свєтку Тарабарову. Тож кам-он! Ну і Steem on!

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

7258xSVeJbKkzXhyseBP4PYz11eBDT8sW2oR1a4vfVFS6HmZMJVAudB8pojT5wozPayNzjSXifSpeRHjMLusiBeqqwaXx1XUfZQkwx4rnyQHF7EZV9qbce795eKScMM23k5AJnMHNsh1g.png

 2 years ago 

Ахахха 😆😆 дуже добре вийшло)) Я теж думаю над ідеєю про килимчела))
Кицька твоя шось геть далека від іскусства))) Могла б і потерпіти чуток 😅

 2 years ago 

вона подумала, що це якийсь фредді-крюгер на неї напав, і зараз зжере)))))

 2 years ago 

Ахахаха)) Оо, а це ідея для наступної пародії (Крюгер) 😆👹

 2 years ago 

😆😆

 2 years ago 

Як всьо сложно 🤣 пародія бомба!

 2 years ago 

дякс))) не сложно, швидко, пару хвилин зайняло)))

 2 years ago 

Супер! Ну, ти й майстриня!)))

 2 years ago 

і блазниха)))

 2 years ago 

Кицьки завжди мають власну думку 😁

 2 years ago 

це точно)

 2 years ago 

Так, чекаю анонса відео...

 2 years ago 

А я – твого перевтілення)

 2 years ago 

Кішка була у щоці від того що пройсходе. Чудово вийшло

 2 years ago 

Йов, чекайте на мене)
Вже готово, поїм та буду писати пост😅

 2 years ago 

Урааааа!)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65122.20
ETH 2988.31
USDT 1.00
SBD 3.68