Handmade #2/ 2023 | A Pocket For My JacketsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem2 years ago

Я не вишиваю, не гаптую, не плету нічого (тогорічна кофта лежить недоплетена), але все ж вирішила нашребти матеріалу на рубрику Handmade😁

Отже, з минулого поста ви вже дізналися, що на секонді я купила собі чорну легеньку курточку. Вона потрібна мені для поїздки в Париж на виставку дизайну інтер'єру, оскільки погода там не така зимова, як в Україні, і їхати в пуховику не варіант (запарюся), плюс по виставці треба буде ходити зі своїм верхнім одягом на горбі.

Курточка реально невагома, малесенька, легесенька, синтепонова (але тонесенька). Я одразу її запримітила і вирішила взяти. Хоча недолік в ній все ж був: відсутність внутрішніх кишень.

Я прям не можу без внутрішніх кишень, мене прям теліпає, коли їх немає в куртках. Тому вирішила, що пришию собі внутрішні кишені сама. Тим паче, у поїздці внутрішні кишені незамінні, щоб постійно не шарахатися від того, що вуличні злодюжки щось витягнуть. А Париж до чорта кримінальне місто, там багато бідних верств населення, які промишляють таким як pickpocketing.

Отже, вирішено: я пришиваю кишені вручну. Тепер постала задача: знайти, з чого ті кишені розкроїти. Бо ж я якраз днем раніше здала кучу старих речей в бутік-секондгенд😐

Почала я шаритись по шафі — нічого підходящого... А тоді залізла в шухлядку чоловіка, де він дрібнички зберігає. О, бінґо, три носовички! Я тихенько взяла один, і швиденько перерізала його навпіл🙃 Все, матерія є.

Прикріпила розкроєні кишені булавками до курточки, і нумо пришивати їх😊

20230115_003954.jpg

Ось, що вийшло зліва:
20230115_012635.jpg

Ось, що вийшло справа:
20230115_012623.jpg

Кишеня зліва трохи вище розміщена, і ближче до блискавки (для грошей). Кишеня справа трохи нижче розмішена і ближче до бочини (для телефону, щоб він якраз під мою пишну грудину лягав).

Ну все, сьогодні ввечері виїзд, буду випробовувати свої саморобні кишені в польових умовах😆

Sort:  
 2 years ago 

Щасливої дороги і море всього гарного!!! Я завтра теж в "дорогу", тільки не в таку приємну!)))

 2 years ago 

🤞🏾 хай все буде чудесно! Надсилаю Вам промінчики добра:)

 2 years ago 

Ой, дякую, сонечко! Я таки їх упіймала!!!)))

 2 years ago 

Ідея🤣. Яка ти придумкувата!

 2 years ago 

🤣🤣🤣

 2 years ago 

Гарно доїхати вам.

 2 years ago 

Дякую!

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Підготовка - запорука успіху!)) Вдалої поїздки тобі і тільки приємних пригод на шляху 😁✨

 2 years ago 

Дякую))) Вже в Пшемислі, тут ніби Україна 2.0 )))

 2 years ago 

Багато наших? 😁

 2 years ago 

І наших багато, і тупо всі-всі написи продубльовані українською, і вуличні музики грають українських пісень)

 2 years ago 

Класно)) Україна закінчується виходить аж на кордоні з Німеччиною 😄

 2 years ago 

Я вже і в цьому не впевнена)))

 2 years ago 

Потрібна річь, крута))!

TEAM MILLIONAIRE

Your post has been successfully curated by @irawandedy at 35%.

Thank you for your committed efforts, we urge you to do more and keep posting high quality contests for a chance to earn valuable upvotes from our team of curators and why not be selected for an additional upvote in the weekly list of Top Contests.

 2 years ago 

Вау, гарної подорожі!
Кішені агінь!

 2 years ago 

Дякую)))

Nice work dear

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67975.29
ETH 3240.67
USDT 1.00
SBD 2.66