Color Palette Post | Light Blue Flowers

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Блакитні квіточки. Ну, мені з цим пощастило, друзі. Бо нещодавно в мами був день народження, і їй брат, а також двоюрідний брат принесли по букету. А в тих букетах були блакитні квіти.




Правила конкурсу Color Palette для ботаніків і не тільки у нас незмінні: щотижня новий колір квітів. Проводить конкурс наша Представниця України на платформі Steemit @olesia. Ох, тримайтеся, бо Олеся, можливо, загадає нам скоро двоколірні квіти😁

І так, букет номер раз:

20221002_142047.jpg

Букет номер 2:

20221001_113536.jpg




Блакитний був моїм улюбленим кольором все дитинство. І я навіть не впевнена, що це я так вирішила🙈 Пам'ятаю, я була ще зовсім маленькою, до нас прийшли гості з дітьми, ми з ними тусувалися. А потім дорослі запитали, які наші улюблені кольори. Ті діти (дівчатка) сказали, що в них обох улюблений колір рожевий. І тільки я відкрила рота, щоб сказати "Теж рожевий" (насправді, ми тоді казали суржиком – "тоже розовий"), як мене перебила бабуся і всунула свої 5 копійок: "А в нашої Юлі – голубий" (все правильно, слова "блакитний" теж не було в типовому подільському лексиконі в 90-х).

Я бабусі не перечила, кивнула головою, що так, правильно, блакитний. А потім якось так сталося, що цю інформацію дізналися всі родичі, і почали дарувати мені на всі свята виключно блакитні подарунки😆 Заколочки, бантики, трусики, шкарпеточки, платтячка, кофтинки, шапочки, туфельки, ведмедики, лялька Барбі – всі ці речі у мене в дитинства були блакитного кольору😅 Насправді ж, глибоко всередині, я трохи заздрила подружкам, в яких було все рожеве🤣

В ранньому підлітковому віці я по інерції ще обирала собі і далі блакитний одяг: світлі джинси, спершу синій, а потім і блакитний пуховики, того ж кольору футболки. Але в середньому підлітковому віці, я зрозуміла, що насправді люблю... чорний😁 І з 10 класу в мене в шафі запанував чорний гардероб.

Що ж за речі домінують зараз? Мабуть, таки сірі. Сірий колір почав заполоняти мої полиці після закінчення університету. Мені все ще подобається чорний, але із сірим традиційно менше мороки: не так виперається, не так линяє, на ньому не так видно котячу шерсть. Фу, яка я стала практична, аж самій страшно😱

Все! Завтра піду на роботу в чорному, а хулі. Дарма, що потрачу на чистку від котячого ворсу зайві кілька хвилин.

Sort:  

Hello friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

 2 years ago 

Краса яка, як прапор!!!💙💛💐

 2 years ago 

🤗😚

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

 2 years ago 

Гарнючі квіточки!)
Цікаво, а чорні квіти існують?)

 2 years ago 

Ну, умовно, думаю: вони або темно-темно бордові, або темно-темно сині)
Screenshot_20221010_175634.jpg

 2 years ago 

Прикольно 😁 крайня праворуч у верхньому рядку справді чорною виглядає)

Ну и какого хрена ты меня понизел? Мы тут в Латвии последний Хрен доедаем. Как переживём зиму, толком не знаю, Сами готовимся к войне. Удачи. Я не прославляю Рооссию,, Я За правду. Тем более Латвия приняла беженцев с Украины. Ну ладно проехали.

 2 years ago 

Нахуй. Пішов. З нашої. Спільноти.
Ти не латвієць, шмат лайна. Йди пизди у спільноти росіян.

Nice Flower photography mam.

 2 years ago 

Thank you very much

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70820.99
ETH 3797.36
USDT 1.00
SBD 3.46