Contest - "Object of the Week" #73 Cup

in Ukraine on Steem4 days ago

IMG_5992.jpeg

Вітаю, друзі!
Сьогодні я беру участь в контесті від @ strecoza Правила тут

З чашечками у мене взагалі історія така. Їх у мене багато. Але нажаль довго вони у мене не живуть( Бо і собакси і кішки у мене - це прям зразок грації! Інакше, ніж слонами в крамничці з посудом їх назвати неможна.
На щастя, мене завжди рятує @inber, даруючи чашечки на будь-який смак.

Ця синя чашечка - теж її подарунок. Але замість призначеної їй долі бути чашкою для кави, вона обрала карʼєру моделі. Колись я використовувала фото з нею як обкладинку для мого блога про таро.





IMG_5988.jpeg

А це вже моє власне придбання. Мені дуже сподобалися ось всі ці смужки і яскраві кольори. Купувала доволі давно, коли в магазинах не було такого різноманіття чашечок. Памʼятаю, що замовляла в якомусь інтернет-магазині. До речі, за призначенням ці чашечки теж ніколи не використовувались. Так і лежать мабуть в однієї з моїх «фотографічних» коробок.





IMG_5994.jpeg

Ну що? По пивасу? 😉 Звичайно, я не могла залишити поза увагою цю чудову чашечку, привезену з Праги. Але самі розумієте, що в усіх цих подорожах є одна проблема : і сувенір хочеться, а от тягати за собою величезний важкий багаж – не дуже. Тому на цю чашечку ми просто подивимося, а для пива а візьмемо щось побільше 🍺

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 3 days ago 

Thank you!

 3 days ago (edited)

Оце дивлюся і думку гадаю... Не я одна від гарного посуду божеволію). Гарна чашка то і настрій гарний, особливо якщо в ній запашна смачна кава

 3 days ago 

Ой, у мене є чашки, з яких мені одне і теж саме смачно пити, а є, з яких ні.

 3 days ago 

Я теж хвора на чашки, але зараз стримаю себе, купую рідко. А ще надарували бо всі знають про чашкову пристрасть). То купа чашок

 3 days ago 

Гарні чашечки))

 2 days ago 

Дякушки 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65641.55
ETH 2676.11
USDT 1.00
SBD 2.91