You are viewing a single comment's thread from:

RE: Локі і Іґґдрасіль

in Ukraine on Steem2 days ago

Знаєш, коли я шукав способів заспокоєння, я випадково натрапив на таке древнє античне філософське вчення як стоїцизм (можливо ти чула про нього, ні?)
У стоїцизмі дуже багато різних настанов, рекомендацій, але сама суть вчення - це душевна незворушність.
"Май сміливість робити те, що у твоїх силах! Май смирення не лізти у те, на що ти не здатен вплинути. І май мудрість розрізняти ці речі між собою". Це якщо дуже коротко про стоїцизм.
Не можу сказати, що я на 100% стоїк, але частково точно. І це дуже допомагає жити...

Ось тут можна почитати докладніше:
Стоїцизм

Sort:  
 2 days ago 

Я читала цю статтю.
І трішки про стоіцизм.
Не зважай на все що я пишу. Іноді мені треба прописати брєд )
Просто щоб скинути напругу.

 2 days ago 

Ну тоді добре 😏

 2 days ago 

Насправді погано ))
Треба просто почекати і зробити все нормально )))а не писати аби що )))

 2 days ago 

Насправді погано ))
Треба просто почекати і зробити все нормально )))а не писати аби що )))

Ти й не писала аби що) Просто я подумав, що ці речі мають негативний вплив на тебе)

 2 days ago 

Ото ж.
Вчуся не писати аби що. Та все рівно пишу 😅
Може колись і вдасться прокачати себе й писати тільки якісні дописи.
Ні, інколи лише, коли давлять на голову думки.
Але я швидко відходжу )))

 2 days ago 

Може колись і вдасться прокачати себе й писати тільки якісні дописи.

Якісні це щось типу дисертації по астрофізиці у формі авторських віршів? 😆

Якісний пост - це відсутність плагіату, без порушень авторських прав, не короткий і гарно написаний. Отже, твої пости якісні! А про що саме пише людина це вже до якості не відноситься. Хтось пише про хобі, хтось озвучує свої думки. Це ж блогінг! Кожен виражає себе як вміє. Головне тут відвертість, а з цим у тебе проблем немає. Тож не парься і пиши 🙃

Інколи лише, коли давлять на голову думки.
Але я швидко відходжу )))

Як і я ;)

 2 days ago 

Якісні це щось типу дисертації по астрофізиці у формі авторських віршів? 😆

От це було б супер. 😎
Взагалі ідея бомба !!!
Так може б всі вивчила астрофізику, я от починала читати книгу яка називається астроказки про Плутон. Було дуже цікаво. Але в мене через 2 дні, закінчилася підписка тому прочитала я не так багато. 😆

Дякую.
😎

Все ж мені хотілось би краще робити блоги, ніж зараз, але в мене все завжди виходить не по плану 😣

 2 days ago 

Все ж мені хотілось би краще робити блоги, ніж зараз, але в мене все завжди виходить не по плану 😣

Все у тебе нормально виходить, не заморочуйся) А от хотіти зробити ще краще - це гарна справа! Прогрес штука безкінечна 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67900.86
ETH 3250.85
USDT 1.00
SBD 2.63