You are viewing a single comment's thread from:

RE: Локі і Іґґдрасіль

in Ukraine on Steem2 days ago

Все ж мені хотілось би краще робити блоги, ніж зараз, але в мене все завжди виходить не по плану 😣

Все у тебе нормально виходить, не заморочуйся) А от хотіти зробити ще краще - це гарна справа! Прогрес штука безкінечна 😁

Sort:  
 2 days ago 

Дякую. ☺️
Ти скільки хорошого сказав, Мерсі ))) 🍍

 2 days ago 

Хах) Та немає за що.
А щодо покращень, можу ще порекомендувати деякі мобільні програмки, які я сам використовую (для візуальної частини посту).
Якщо що, пиши мені у тг (@AnDre545) так буде зручніше. Або якщо будуть якісь питання по Стіму. Допоможу чим зможу)

 2 days ago 

Андрюха, от тобі не страшно мені давати свій телеграм ?)
😅
Я ж можу бути якоюсь інтернет маньячкою? ))
Напишу тобі завтра, коли ти добре подумаєш чі не зробив ти помилку )))
Даю тобі, так би мовити, шанс :)
😂

 2 days ago 

Андрюха, от тобі не страшно мені давати свій телеграм ?) Я ж можу бути якоюсь інтернет маньячкою? ))

Та не переживай, я схвально відношуся до маньячок 🙃 Взагалі ніяких проблем 😀

Напишу тобі завтра, коли ти добре подумаєш чі не зробив ти помилку )))
Даю тобі, так би мовити, шанс :)
😂

Якась ти надто добра маньячка, навіть попереджуєш про загрозу. Хіба ж так роблять? Де твій професіоналізм?! 😏😀

 2 days ago 

Я як клоун з «Воно» для мене страх як приправа)🧂
В мене все по плану йде. Крім того, що щось мені здається, шо ти мене , ПОКИ, не боїшся. 🤡⛩️

 2 days ago 

Я як клоун з «Воно» для мене страх як приправа)🧂

Нічого страшного, я теж енергетичний вампір 🧛😀

В мене все по плану йде. Крім того, що щось мені здається, шо ти мене , ПОКИ, не боїшся. 🤡⛩️

Так а що за план? Я як жертва вимагаю чіткості та конкретики щодо подальшої екзекуції 😏

 2 days ago 

За планом, ще не час, я маю тебе розгойдати на ємоційних гойдалках.
Визвати в тебе звикання до себе і все таке…

Не хвилюйся, я попереджатиму, про те, що тебе чекатиме страх чі біль, але якщо відразу розповім весь план, це може не спрацювати, а ще ти можеш втекти. Що мені тоді робити ???

 2 days ago 

я маю тебе розгойдати на ємоційних гойдалках.
Визвати в тебе звикання до себе і все таке…

Відчуваю буде цікаво 😀

Не хвилюйся, я попереджатиму, про те, що тебе чекатиме страх чі біль

Це має викликати негативні чи позитивні емоції? Бо я люблю страх, тому і жахи дивлюся)

а ще ти можеш втекти. Що мені тоді робити ???

Пошукати під диваном? 😏😆

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65