Локі і Іґґдрасіль

in Ukraine on Steem2 days ago (edited)

Всім привіт.
Я припинила перегляд серіалу Локі на ось цьому моменті.

IMG_4871.jpeg
кадр з серіалу Локі

Впізнаєте вплив Локі?

А ось у цих мультфільмах ?

IMG_4873.webp

Перший кадр - «Мавка. Лісова Пісня», другий «Ваяна».

Я не хочу пояснювати чим спільні всі ці роботи.
Але, висновок один коли починається «Рагнарок», тобто кінець світу, зцілення приносить саме він.

Локі це змій, змій це спіраль, а спіраль це час.

А ще змій вміє скидувати шкіру і омолоджуватися.
Я залишу все без пояснень.

Не можна пояснити те, що пояснити не можливо.

Чому я тоді взагалі про це пишу ?
Тому що мене розриває від снів, які містять всі ці символи, і я не можу чисто фізично все тримати в собі, хочеться все відпустити та скинути, тому що це дуже сильний тиск на слабку 😅 жіночу психіку.

От і нещодавно, снилося світове дерево під яким лежав змій уроборос, прямо як на зображені Іґґдрасілю з попереднього допису, перед яким грали мексиканські музики на маракасах, і змій починав рухатися.

А зверху над кроною дерева в тумані билися Боги.
Я просто хочу написати цю історію і забути про це ….
В кожній історії є істина і навіть більша, ніж здається на перший погляд.

Sort:  
 2 days ago 

Центральною точкою, довкола якої відбувається обертання (при спостереженні з Землі), являється, звісно ж, Поляріс ("полярна зірка").

Хоч спіралеобразно це зображуй, хоч одномірно (нижче)...
Велика Ведмедиця обертається довкола Полярісу, формуючи при положеннях в 4 пори року ось такий символ.

Але оскільки у пості немає тлумачення, то і в коментарі не буде.
Це просто щоб вам снилися ще більш цікаві сни ;-)
Полярис.jpg


 2 days ago 

Я бачу що Ви гарно розумієте астрономію. Навіть написали при спогляданні з Землі. Круто))
Ви молодець.
Другу картинку ніколи не бачила. Цікаво що протилежною точкою являється Касіопея , я не знала.
Дякую. Дуже доречний коментар.

 2 days ago 

Ех, якби ж я так добре пам'ятав свої сни...
Привіт, Наташ)

Ти головне не бери всі ці сни занадто близько до серця 😏

 2 days ago 

Привіт Андрюш. 😅

Ти головне не бери всі ці сни занадто близько до серця.

Це не можливо. 😂

 2 days ago 

Знаєш, коли я шукав способів заспокоєння, я випадково натрапив на таке древнє античне філософське вчення як стоїцизм (можливо ти чула про нього, ні?)
У стоїцизмі дуже багато різних настанов, рекомендацій, але сама суть вчення - це душевна незворушність.
"Май сміливість робити те, що у твоїх силах! Май смирення не лізти у те, на що ти не здатен вплинути. І май мудрість розрізняти ці речі між собою". Це якщо дуже коротко про стоїцизм.
Не можу сказати, що я на 100% стоїк, але частково точно. І це дуже допомагає жити...

Ось тут можна почитати докладніше:
Стоїцизм

 2 days ago 

Я читала цю статтю.
І трішки про стоіцизм.
Не зважай на все що я пишу. Іноді мені треба прописати брєд )
Просто щоб скинути напругу.

 2 days ago 

Ну тоді добре 😏

 2 days ago 

Насправді погано ))
Треба просто почекати і зробити все нормально )))а не писати аби що )))

 2 days ago 

Насправді погано ))
Треба просто почекати і зробити все нормально )))а не писати аби що )))

Ти й не писала аби що) Просто я подумав, що ці речі мають негативний вплив на тебе)

 2 days ago 

Ото ж.
Вчуся не писати аби що. Та все рівно пишу 😅
Може колись і вдасться прокачати себе й писати тільки якісні дописи.
Ні, інколи лише, коли давлять на голову думки.
Але я швидко відходжу )))

 2 days ago 

Thanks you 😍

 17 hours ago 

Сьогодні виспишся. Впевнений. Напиши зранку и вийшло...

Якщо закінчила серіал, можу порадити Агент Картер - перший серіал Марвелу із сюжету. Перші 5 серій, що я встиг глянути - мене вразили, думаю далі буде не гірше.

Добраніч, ще спишимось.

 17 hours ago (edited)

Якраз займаюся тим що не можу заснути. Спекотно. Ще й вікна закриваю. Тому що вечері напередодні (неділю тому) залитіли якісь жуки, тоді вікна були повністю відкриті плюс світло. І от вони постійно ходять по колу новколо тебе. Поки їх не прибереш. А уяви така чортяка вночі залетить.

Ну слабувато ти описав серіал. Не змотивував.

Добраніч.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67364.55
ETH 3256.67
USDT 1.00
SBD 2.64