• TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steem2 months ago

Logopit_1709570639114.jpg

Привіт всім ✌️

Ось так швиденько будні і добігли кінця. Пора вирушати у вікенд і підзарядити свої акумулятори для нового тижня ;)
Бажаю всім чудових вихідних, друзі 🏖️

Не забуваємо, що п'ятниця - це день для нашого традиційного відбору до п'ятірки найцікавіших дописів українців спільноти Ukraine on Steem, які в неділю будуть оголошені у пості «ТОП 5» від нашого кураторського акаунту 🎉🎈

Logopit_1709571767509.jpg

Запрошую всіх наших активних авторів долучитися до відбору! 😏

Нагадаю, що активні та неактивні українці (люди, що довго не постили і не проявляли жодної активності) відмічені відповідними кольоровими символами:

🟢 - Активний
🔴 - Неактивний

СтатусАкаунт
🟢@olesia
🟢@antorv
🟢@andrea.boji
🟢@strecoza
🔴@andrewwhite
🔴@minecrafter
🟢@yetaras
🔴@nesmeliy
🔴@alexkuper
🟢@inber
🟢@vict0r
🔴@anastasiarati
🔴@olesptasha
🟢@bazer
🔴@iamjulia
🔴@makcl
🟢@linux911
🟢@luxalok
🔴@yakubenko
🟢@sergeyk
🔴@diselex
🟢@diodao
🔴@btctop1
🔴@alexan1
🔴@media-ukraine
🟢@mariam.dariam
🟢@o1eh
🔴@batishta
🔴@rikarivka
🔴@suhano
🟢@zaria56
🟢@darina14
🔴@grozav
🟢@nastena09
🟢@animal-shelter
🟢@tinochka2
🔴@tykhon
🟢@ir3k
🟢@cranium
🟢@vngrd
🔴@renault12
🟢@vlas-ir-a
🟢@golden-rain
🔴@gmenka
🔴@gor671
🔴@rosy440
🔴@koleso

Logopit_1709571426043.jpg

📌 В період з п'ятниці і до неділі ви обираєте найкращі (на вашу особисту думку) дописи наших авторів і ділитеся посиланнями до них у коментарях під цим дописом.
📌 Кожен/кожна може обрати лише один найкращий на його/її думку пост. (Розміщувати посилання на свій допис, звісно, не можна).
📌 У неділю ми підбиваємо підсумки голосування і публікуємо ТОП 5 з переможцями конкурсу, учасників якого, сподіваємося, буде винагороджено щедрим голосом @steemcurator01, @steemcurator02, за що йому/їй велика подяка від нашої спільноти 💙💛

Logopit_1709538439686.jpg

Sort:  
 last month 

Для мене найбільш корисним виявився пост від @cranium "Враження від першого сезону «Проблема трьох тіл» Netflix 2024". Олексій дав рецензію та рекомендацію на справді класний фільм: https://steemit.com/hive-145157/@cranium/vrazhennya-vid-pershogo-sezonu-problema-trokh-til-netflix-2024

 last month 

Дякую!!! Дуже приємно, радий що пост надихнув на написання коментаря який перетворився у крутий пост!!!

 last month 

Оу, дякую за вибір ;) Чудовий пост!
Я перенесу ваш голос у завтрашній ТОП 5.

Дякую, прийнято 💌

 2 months ago (edited)

Коли @cranium знаходить час для перегляду, на хвилиночку, серіалів ! ( навіть не фільмів)
І пише про них дописи.
Це треба підтримувати та мотивувати митця продовжувати :)
Тому я 📣 за цей допис.

https://steemit.com/hive-145157/@cranium/vrazhennya-vid-2-go-sezonu-agent-krater-marvel

Я ж чекаю на відгук на серіал проблема трьох тіл вже три місяці ;)

 2 months ago 

Хаха дякую, Наташ 😀 Прийнято 💌

 last month 

Я ж чекаю на відгук на серіал проблема трьох тіл вже три місяці ;)

А хіба я не писав??? Ти впевнена?

Перелистав, перешукав, таки точно не писав... Що, таки написати? Правда, часу вже вдосталь пройшло буде вже не таким свіжим на враження, та ще припоминаю про що там...

 last month 

Я не маю права змушувати тебе щось робити))
Все має робитися за власним бажанням. Тоді виходить прекрасно.
Тож в будь якому випадку вирішувати тобі босс )
Я просто посміла нагадати, що були обіцянки написати про цей серіал…🤭

 last month 

Я пам'ятаю, що я обіцяв. Принаймні зараз, вже після твого нагадування. пам'ятаю. Якщо пам'ятаю що обіцяв - то виконую... На цьому тижні повинен буду написати...

 last month 

Не роби обіцянок знову, вдруге не нагадуватиму, а потім ще, не дай Боже, звісно, вважатиму що ти підлий обманщик. Босс.

 last month (edited)

Ну я ж просив не не Боскатись, дійсно неприємно.
А то випущу сквідварда на тебе, він як скривиться як начне скукати свої умні словечка та незручні питання... Що тод?

 last month 

Я після таких погроз, навіть в інтернет боятимуся виходити.
В моєму житті настане армагедон, зомбіапокаліпсис, всесвітній потоп, чума і золота лихорадка 😂😂😂
( якщо що, я знаю що останнє то не хвороба 🤪)

 last month 

Дякую за гарний настрій🙏😉
Все озставили на місця тепер можна і почати працювати...
Сьогодні дивна повня, якось взагалі без снів... Зазвичай ними просто накриває під повний місяцьь

 last month 

Я за "безліч всесвітів різних" оспіваних в поезії В. Симоненка...

https://steemit.com/hive-145157/@diodao/vasil-simonenko

Ще є те, що не читати - ну то вже той шедевр який і без мене отримав заслужену винагороду...

 last month 

Прекрасний вибір ;)
Дякую, прийнято 💌

 last month 

Як приємно що ти помітив - безліч всесвітів різних 💪🤩

 last month 

Ти що в мені сумнівалась??? Ая-яй. Як можна було???

 last month 

Ну можна помітити і забути. А можна помітити і відмітити ;) Такі красиві слова ..
Ще й про всесвіт ….

Але тут головна думка була в тому щоб висловити, що мені приємно, що ти заробив акцент саме на всесвіті акцент :)

😊

Доброго дня! Я письменник аматор. Чи можу в спільноті публікувати власні твори? А головне: які саме твори будуть корисні спільноті Ukraine on Steem?
Заздалегіть дякую за консультацію та допомогу.

 last month 

Доброго :)
Раді вітати нових людей у нашій спільноті! Мене Андрій звати. А ви звідки?

Я письменник аматор. Чи можу в спільноті публікувати власні твори? А головне: які саме твори будуть корисні спільноті Ukraine on Steem?

Письменник це круто!) Звісно можете, без проблем. Пишіть про те, до чого у вас є натхнення, це головне.
У нас немає якихось особливих правил щодо контент тем, кожен пише про що хоче. В межах розумного, звісно... і на український мові, або можна ще англійською дублювати, але це за бажанням.

 last month 

Привіт, є підозри, що цей новорег – акаунт росіянина, який має подібні аки на інших платформах. Сподіваюся, я помилився, і все ж орки уже почали мімікрувати і пристосовуватись. Тож якщо помітите щось дивне (напр., українська через Гугл-транслейтер) – вважайте це додатковим аргументом на користь мого припущення.

Доброго дня, пане Богдане. Щиро дякую Вам, що оцінюєте мою творчість в масштабуванні Гугл-транслейтера. Звичайно, міг би викласти Ваш Гугл-транслейтер (англ) з телеграм каналу, але не буду цього робити з етичних міркувань. Якщо Ви так зтурбовані моїм транслейтером, викладайте лінки з моїх творів, які я переклав з його допомогою. А спільнота вже вирішить, хто тут пристосовується або мімікрує

 last month 

Зрозуміло, з якого телеграм-каналу, тож я не помилився!
@andrea.boji це точно росіянин, і до того, за всі 2, 5 роки війни я жодного разу не чув від нього лояльності і підтримки України, а тут він вирішив переобутись.

@gektor, порівняння з англійським транслейтером зовсім недоречне. Бо моя країна не перебуває в стані війни з Англією, і я в британську спільноту не лізу пости писати англійською.

Радий, що я теж не помилився. Наведіть, будь ласка, хоча б один пост, який був не лояльний до України. Якщо Ви вважаєте лояльністю виставити під трезубом нік, який можна трактувати по різному, то я ще більш не помилився. Зрадники та корупціонери завжди носять найдорожчу вишиванку та голосять з трибун. А я, на жаль, вимушений писати не українською, а англійською та іспанською. Завдяки Вам одна українська спільнота на serey.io вже загублена. Тож продовжуйте в такому ж дусі.

 last month (edited)

@gektor втягнути язик у жопу – не означає лояльність. Росіяни, які увесь час війни тупо відмовчуються, ми не вважаємо вас лояльними, а чимось іншим.

Українська спільнота на Серей загублена не через мене, а через те, що наші навіть в кращі часи Серей не хотіли писати там за 1 доллар винагороди, а після делістинга тим більше не хочуть.

"А я, на жаль, вимушений писати не українською, а англійською та іспанською".

Хаха, оце насмішив. Іди пиши російською, в російських спільнотах!

Навожу приклад, як я (далі твоя, пане золотий дощ, цитата) - "втягнути язик у жопу"
https://serey.io/uk/authors/nordman/vartep6em-dju650n99u-zcdi7uq09g
Це мій пост майже річної давнини, в українській спільноті, до того, як ти російськими матами не відіслав мене куди подалі.
До речі, там ще є подібні пости і були б ще. Але ти, пане золотий дощ, вирішив трохи інакше.
Вітаю тебе з запеклою боротьбою з ворогами.
Не заздрю не тільки росіянам, а й грузинам, ічкерійцям, білорусам-калиновцям та іншим легіонерам, яким "пощастить" зустрітися з вибриками золотого дощу.

 last month 

Дякую. Візьмемо до уваги ваші слова.

Дякую. А ле ж є такі теми, які актуальні в спільноті, а на них звертають мало уваги в постах. Я би міг про це писати в вигляді літературних гумористичних мініатюр чи великого твору .

 2 months ago 

Дуже дякую) Прийнято 💌

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60