You are viewing a single comment's thread from:

RE: • TОП 5 Українських постів | Відбір 💌

in Ukraine on Steemyesterday

Навожу приклад, як я (далі твоя, пане золотий дощ, цитата) - "втягнути язик у жопу"
https://serey.io/uk/authors/nordman/vartep6em-dju650n99u-zcdi7uq09g
Це мій пост майже річної давнини, в українській спільноті, до того, як ти російськими матами не відіслав мене куди подалі.
До речі, там ще є подібні пости і були б ще. Але ти, пане золотий дощ, вирішив трохи інакше.
Вітаю тебе з запеклою боротьбою з ворогами.
Не заздрю не тільки росіянам, а й грузинам, ічкерійцям, білорусам-калиновцям та іншим легіонерам, яким "пощастить" зустрітися з вибриками золотого дощу.

Sort:  
 yesterday 

Під цим постом немає моїх коментарів. Так що ти не перекручуй історію, за що тебе було відіслано.

І я дійсно пожалкував про той день, коли запросив росіян на Серей (а запросив від початку саме я, ще до війни, тож я був лояльний довгий час). Але де з'являються росіяни, там починаються свари і ваші "подковёрные" ігри. Тож я не жалкую, що послав тебе раніше, і посилаю знову.

Послав ти не тільки мене, свої коментарі ти навчився видаляти, коли тверезий і в українську спільноту я прийшов під час війни. Бачу, що ти тільки і вмієш посилати та скиглити в телеграмі, як це робиш зараз.
Десь за подібні дописи люди йдуть у в'язницю. А в тебе не має мужності навіть військову форму одягнути. Це ж для тебе небезпечно, пане золотий дощ?
Не посилаю тебе. Тебе пошлють інші.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63957.85
ETH 2753.76
USDT 1.00
SBD 2.66