Relay "Through the Looking Glass" # 34. Свічка... Дзеркало... - Атрибути на Святки

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Ось і останній місяць в цьому році, але перший в ньому тур Конкурсу Relay "Through the Looking Glass", хоча насправді це тридцять четвертий тур... І я знову приймаю участь в конкурсі "Через Задзеркалля", ініціатором якого є @strecoza...

Саме через те, що в нас постійно вимикають світло, доводиться якось пристосовуватися, тому в житті з'явилися свічки...)))
Ось і я примостила на столі біля комп'ютера куплену білу свічку, вставлену в дуже цікавий свічник, зроблений із солі, та не простої, а з натуральної Гімалайської Солі, до речі, дуже корисної для дихання, про що я прочитала в інтернеті!)))

А поряд знаходиться дзеркало, бо що то за жінка, яка хоч кілька разів за день не подивиться в нього?!))) Але цього разу в дзеркало дивилася свічка, яку я і сфотографувала!)))

image.png

Свічка... Дзеркало... Це мені нагадало про ворожіння на Святки...)))
А вже скоро й Новорічні свята, тож готуйтесь до них, мої любі дівчатка!!!)))

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-34

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60252.67
ETH 2426.43
USDT 1.00
SBD 2.44