Contest "View from my window" #4 - Конкурс "Вид з мого вікна" №4 Незрівнянна краса осені

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось вже і 15 листопада, ще зовсім трішечки - і ця осінь попрощається з нами... Тому я знову приймаю участь в четвертому турі Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, щоб показати вам її незрівнянну красу.)))

Сьогодні був просто фантастичний ранок! Я майже місяць весь час була на дачі, хоча інколи і приїжджала додому та тільки до вечора, тому і не бачила таких чарівних світанків!

Мій кіт Рижик попросився на лоджію, бо дуже полюбляє дивитися з вікна, яке зараз з вечора до ранку завішено маскувальною тканиною... Я відкрила йому двері з кімнати, підійшла до вікна і відсунула маскувальну тканину... І тут побачила цю красу!

Трохи згодом побачила, що перед вікном, у чистому блакитному небі, літають голуби...

image.png

А Рижик дуже уважно спостерігає за ними.)))

image.png

А ці світлини я зробила значно раніше, коли ще всі дерева були одягнуті в шикарне золоте вбрання. Тоді йшов дощ, але від цього дерева стали ще яскравіше!

image.png

image.png

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-view-from-my-window-4-konkurs-vid-z-mogo-vikna-4

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

З таким видом на небо і телек не потрібен)) Дуже класно! 😁

Дякую!))) Вікна зараз занавішені, тому рідко бачу небо зранку!)))

Щиро дякую за підтримку!

Thank you very much for your support!!!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Обожнюю у вікна дивитись!
Ось і з вашого подивився - Дякую))

Я теж обожнюю! А ще - фотографувати, як сходить чи сідає сонечко!)))) У мене таких фотографій дуже багато, ще й відео!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66134.08
ETH 3556.67
USDT 1.00
SBD 3.13