Contest "View from my window" #3 - Конкурс "Вид з мого вікна" №3 Нас за вікном чатує пізня осінь

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

image.png

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в третьому турі Конкурсу "Вид з мого вікна", ініційованому@strecoza.)))
Ось вже і листопад, настала пізня осінь... Ще зовсім недавно на дачі була неймовірна краса і я її залюбки фотографувала! Звичайно, це були світлини не тільки з вікна, а й за дачею.

Оце вид з моєї спальні через якихось сім - десять днів, після, хоч і не дуже сильних, морозів... Скажу чесно, настрій вже не той, бо я не люблю пізню осінь...
Навіть вірша написала про це:

Нас за вікном чатує пізня осінь,
Шуршить, гуде осінній листопад...
Стоять берізки негліже і босі,
Нема їм в літо вже путі назад.

Вкриває землю килим кольоровий,
Щоб стало тепло Матінці-Землі...
Ну, а мені так хочеться додому,
Де навкруги знайоме все, до сліз!

І щем в душі, до самої до ночі,
А ні на мить уже не затиха...
Незрозуміле щось мені шепоче,
Безжалісно штовхає "до гріха".

Покину все невдовзі і поїду
Туди, де жде мене "рожевий світ"!
Хай буде тиша в місті моїм ріднім
Й назавжди зникне всіх рашистів слід!

image.png

image.png

image.png

Для порівняння можна подивитись, яка краса була раніше: https://steemit.com/hive-137760/@tinochka2/contest-view-from-my-window-1-konkurs-vid-z-mogo-vikna-1-divlyus-u-vikonce

Дякую @strecoza за новий чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-view-from-my-window-3-konkurs-vid-z-mogo-vikna-3

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!!!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42