Contest - "Object of the Week" #53. Конкурс - «Об'єкт тижня» #53 Яскраві іграшки моїх дівчаток

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

image.png

Доброго ранку, ми з України!

Ось і перший зимовий тур Конкурса "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, і тема його ІГРАШКИ...
А у кого ж їх немає, коли в хаті ростуть дітлахи?!))) Різниця тільки в тому, що у дівчаток - свої іграшки, а у хлопчиків - свої!)))

Першу ляльку я сфотографувала у квартирі старшої онучки, коли наглядала за маленькою Тетянкою, якій її подарувала хрещена мати... Лялька була ще в обгортці, але дуже красива, тому я не змогла процти мимо!)

Наступні іграшки - це м'які іграшки обох онучок, що були у мене вдома...

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

А ось деякі іграшки нашої дівчинки Тетянки, які трохи відрізняються від тих, що були у її матусі і тітоньки.))) У неї все ще попереду!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Наступні світлини іграшок - це ще скарб моєї меншої онучки Маргаритки... Коли донька з дівчатами переїхали на іншу квартиру, частину іграшок вони забрали з собою, а інші залишились у мене...

А потім народилася праонучка Тетянка і я думала, що їх колись заберуть для неї... Та нашій маленькій дівчинці надарували море своїх іграшок, а коли почалася війна і в Запоріжжя стали прибувати тисячі переселенців, ми віддали два пакунки волонтерам, залишивши самі дорогі серцю, як пам'ять...

А ще я сфотографувала якось іграшки на стенді в парку "Веселка", коли ми з чоловіком їздили туди помилуватися красою осіні... Треба було крупним планом це зробити, та я ж не сподівадася, що буде конкурс на цю тему!)))

image.png

image.png

Сьогодні їздила у гості до донечки і ще сфотографувала кілька іграшок!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-object-of-the-week-53-konkurs-ob-yekt-tizhnya-53

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Яка краса іграшки! Привіт, Валюшко!
Нам би в дитинство, пам'ятаю, що я собі сама іграшки шила - куколрк ганчір'яних і грали в будиночку у дворі на підстилках! Успіхів у конкурсі!

Привіт, дорога!!! Дякую за теплі слова і побажання! НАВЗАЄМ!!!

 2 years ago 

Дякую за участь.

А тобі дякую за чудовий конкурс!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60250.72
ETH 3377.07
USDT 1.00
SBD 2.52