Contest - "Object of the Week" #49. Конкурс - «Об'єкт тижня» #49 МОНЕТИ

in Steemit Ukraine2 years ago (edited)

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось і знову я беру участь в Конкурсі "Об'єкт тижня", ініційованому @strecoza. Попередній тур я пропустила, але цей не пропущу нізащо!)))
Хоч в мене самої ніяких монет немає, але у сестри мого чоловіка вони є! Тому я і напросилася до неї у гості, щоб "поживитися" їхнім дорогоцінним скарбом.

Чоловік сестри колекціонує монети вже досить таки давненько, а скільки років - я не маю уявлення, а питати про це мені незручно! Достатньо і того, що мені дозволили сфотографувати частину колекції!)))

image.png

Освітлення у квартирі було паганеньке, а електроенергію відключили... Чекати на кращий час не доводилося, бо донька повинна була заїхати за мною, щоб разом відправитись на дачу...
Я фотографувала монети, які Ніна викладувала на стіл, по кілька штук одразу!

image.png

Але потім вирішила фотографувати по одній монеті... Так роздивитися буде значно краще!)))
Ну що ж, поїхали!!!
Перша монета - "БЛАГОВІЩЕННЯ"... Скоріше б до нас прийшла Блага Вість, що настала Перемога і рашистів розбито!!!

image.png

Зворотня сторона монети - реверс...

image.png

Це монета - "ВЕЛИКДЕНЬ"

image.png

Реверс... Тоді й настане в Україні Великдень!!!

image.png

Монета "ВОДОХРЕЩЕ"... Реверс нечіткий, на жаль...

image.png

Монета до ДНЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ

image.png

image.png

Монета і її реверс...

image.png

image.png

"ХРЕЩЕННЯ КИЇВСЬКОЇ РУСІ" і реверс...

image.png

image.png

"ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ! і реверс...

image.png

image.png

Монета "УСПЕНСЬКИЙ СОБОР КИЇВСЬКО-ПЕЧЕРСЬКОЇ ЛАВРИ" та її реверс...

image.png

image.png

Ще одна монета церкви з реверсом...

image.png

image.png

А ось іще донечка свої монети привезла, правда я їх фотографувала поспіхом ще й не в дуже зручному місці, так що вибачайте!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс, в якому було приємно брати участь!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-object-of-the-week-49-konkurs-ob-yekt-tizhnya-49

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!!!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Thank you very much for your support!!!

 2 years ago 

яка краса!!!

Щиро дякую!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69718.72
ETH 3746.11
USDT 1.00
SBD 3.81