Contest - "Object of the Week" #47. МОЇ КАРТИНИ

in Steemit Ukraine2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Як давно я не брала участі в Конкурсі @strecoza "Об'єкт тижня"! Хоча так просто здається - пропустила всього один тур про духи, бо живу тепер на дачі, де немає інтернету...
Але сьогодні я в Запоріжжі і вирішила знову прийняти участь в #47 турі під назвою "КАРТИНИ"...

Картини у мене є, хоча не так і багато! Сама я їх не купую, але інколи получаю в дарунок!)))

Перша фотографія картини, яку мені подарувала жінка за написану для неї поему про її велике кохання до художника... Так вже сталося, що смерть розлучила їх, а жіночка хотіла признатися йому в коханні, поки його душа ще не покинула земний простір...
З цією поемою вона пішла до друзів художника і поросила намалювати для мене бузок, який я дуже люблю...
Ось так в моїй спальні з'явився чудовий витвір мистецтва...

Наступну картину менша онучка Ріточка намалювала мені в дарунок на День народження... Я народилася в рік Кота-Кролика, тож це дуже значущий подарунок, який висить поряд із бузком.)))

image.png

А цю невеличку картину із шматочків бурштину мені подарувала подруга на Ювілей. Я народилася в жовтні і золота осінь - якраз те, що відповідає моєму Дню народження!)))

image.png

Іще одна золота осінь - дарунок іншої моєї подруги теж на свято!)))

image.png

І це дарунок - картина з пейзажем, який є на Великому Лузі, в Запоріжжі...

image.png

А ось цю оригінальну картину з черепашок мені подарувала сусідка по кімнаті, коли ми з нею були в санаторії, в Бердянську...

image.png

І остання картина вишита бісером... Це вже дарунок моєму чоловікові від його рідної сестрички...

image.png

А так, мабуть, видніше краще!)))

image.png

Ну ось і весь мій скарб!)))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс, в якому було приємно брати участь!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-object-of-the-week-47-konkurs-ob-yekt-tizhnya-47

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Thank you!

Які картини гарні, сподобалося більш з мушлів.

Дякую! Наче 3 "Д" картина!)))

Розкішні картини!) Мені пейзажі подобаються :)

 2 years ago (edited)

Дякую!!! Як же приємно таке читати!)))

 2 years ago 

А мені усі подобаються.

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99