Contest - "Object of the Week" #45 КВІТКОВІ КЛУМБИ / FLOWER BED

in Steemit Ukraine2 years ago

АВГУСТ 093.JPG

Доброго ранку, ми з України!

Закінчується перший місяць осені - вересень, наприкінці якого @strecoza об'явила черговий етап Конкурса "Об'єкт тижня", в якому я знову приймаю участь...
Це вже етап #45 і називається він КЛУМБИ.

Чесно кажучи, тепер вже майже немає таких клумб, які були раніше! Чи, може, я не буваю в таких місцях, де вони є?!))) Раніше клумби були круглі, а зараз всілякі інші...

Ось, наприклад, клумба біля центрального входу в дитячому садку "Перлина", який знаходиться біля мого будинку. Ця клумба квадратна, і квіти на ній ростуть з ранньої весни до пізньої осені... Перші чотири світлини я зробила там.

Спочатку тут квітнуть нарциси і тюльпани... Тюльпани на цей момент ще не розкрилися на жаль, а то б світлина була б набагато красивіша, бо тюльпани, в основному, червоного кольору, хоча й жовті бувають теж.

ДЕТСКИЙ САД 008.JPG

Але, коли весна закінчується, на клумбі розцвітають шикарні ніжні троянди, від яких просто не можна відвести погляд очей!)))

АВГУСТ 092.JPG

АВГУСТ 094.JPG

А ця клумба знаходиться біля магазину "Родзинка", куди я раніше частенько навідувалася. Я не дуже люблю фотографувати її, бо клумбу дуже рідко освітлює сонце і світлини мають зовсім не той вигляд...(((

30000 038.JPG

Наступні дві світлини біля дому дизайнерки, що на сусідній вулиці... Ось її клумбу я обожнюю фотографувати з весни до осені - тут завжди красиво!!!)))

333000 051.jpg

4444444444 042.JPG

Іще дві світлини клумби в центрі міста. Коли б ще світило сонечко, квіти були б значно яскравішими!)))

ФОТИК 22 МАЯ 008.JPG

ФОТИК 22 МАЯ 009.JPG

А ось ці дві світлини зроблені в Алеї Слави, на Бульварі Шевченко...

ФОТИК 22 МАЯ 026.JPG

ФОТИК 22 МАЯ 028.JPG

І останні - у дворі будинків...

photo_2020-04-12_13-20-31.jpg

НОЧЬ 009.jpg

На цьому я й зупиняюся!)))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс, який призвів до приємних спогадів!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-object-of-the-week-45-konkurs-ob-yekt-tizhnya-45

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you very much for your support!

How beautiful pictures! Heaven

Thank you! I'm very glad you liked it!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Thank you!

 2 years ago 

Квіточки гарні. Коли жили на квартирі, біля під'їзду була клумба. Скільки не садила, нічого не росло. Не виходить в мене с клумбами.

Дякую! Може, сонця було малувато?!

Краса)) Те що треба для вранішнього настрою :)

Дякую! Цей дощ вже дістав!((( А глянеш на цю красу - і світлішає на душі...)))

 2 years ago 

Клумби суперові!

Дякую!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61238.93
ETH 2454.57
USDT 1.00
SBD 2.59