You are viewing a single comment's thread from:RE: 쓰기를 쓸모있게 쓰면 인싸가 된다 2View the full contextView the direct parentnaha (78)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 지금도 엄청 잘 쓰십니다. ^^