History! <3

in #history6 years ago

36965847_1025536867571300_7710789013103181824_o.jpg

🔔Przyszło mi kiedyś brać udział i mieć możliwość doświadczenia tego na własnej skórze... Co to było i jaki był efekt końcowy?🤔
🔸
🔸
Może zacznę od końca,bo to dla mnie jest cenniejsze.. są to ludzie, popełnione błędy,zdobyte doświadczenie itd.
▪️Pewnego słonecznego dnia podbił do mnie (teraz już bardzo dobry kumpel) z opcją dorobienia pieniędzy na co się zgodziłem bo stwierdziłem-a co mi tam!czemu nie! 🔥
▪️ Mijały dni,tygodnie..była kasa ale też byli ludzie, nowe twarze, nowe znajomości, integracje, ewenty. Mnóstwo rzeczy z którymi na codzien do tego czasu nie miałem kompletnie doczynienia, zmieniły się priorytety, zmienił się pogląd na świat,zmieniła się moja mentalność,przy czym zawsze byłem sobą.
▪️(...)
▪️MLM-wlasnie o tym mówię...zapyta ktoś dlaczego o tym mówię chociaż moja przygoda z tym tematem się skończyła..?
Jest kilka rzeczy za które z całego serca dziękuję:
✔️Za Ludzi których poznałem dzięki temu projektowi z którymi mam kontakt po dzień dzisiejszy, inspiracja która od nich czerpię jest tym czego mi trzeba,czymś co pobudza mnie jeszcze bardziej i chęć korzystania z życia na maxa💯
✔️Za popełnione błędy które były kolejną lekcją z którą mierzyłem się na codzien jako zwykły człowiek,ale niekiedy tego nie dostrzegałem a co najważniejsze że mogłem się na nich uczyć i wyciągać wnioski🔝
✔️Za doświadczenie którego nabrałem sporo, za które nie musiałem płacić, a Ci którzy dawali mi możliwość bym to doświadczenie zbierał robili to z przyjemnością, lekko mówiąc przyjemne z pożytecznym 😍
✔️I na koniec najważniejsze jak dla mnie czyli pogląd na świat na ludzi i zmiana mentalności o 180°, nie da się tego kupić,trzeba to przeżyć, wziąć do siebie, patrzeć do przodu, cisnąć ile się da.
🔸
🔸
BYŁO PRZEJEBANE, JEST PRZEJEBANE, ALE NA KONIEC BĘDZIE WSPANIALE 😎
🔸
🔸
Tak więc taka rada ode mnie, a co z tym zrobicie? Waszą wola 😃 Korzystajcie z okazji, pozwólcie sobie pomóc,pomagajcie innym a to wszystko będzie owocować, pokazujcie że możecie,nie patrzcie na innych i twórzcie co chcecie, jak będziecie przy tym sobą będzie to coś wspaniałego!
📍Miło jeśli dotrwałes do tego momentu, dzięki za poświęcony czas i miłego wieczoru!📈💸
🔹
🔹
#me #history #expirience

Sort:  

Congratulations @dawidmusial! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Play-off for third result


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58613.96
ETH 3153.58
USDT 1.00
SBD 2.43