SEC20/WK3: Typography and Practical Application.

in #graphics-s20wk3last month (edited)


image.png

Нарешті черга дійшла до цього уроку. Я читав Lesson#1 Introduction to Graphic Design and Principles та lesson#2 Colour Theory and Application і починав готуватися до цих уроків від @lhorgic , та за браком часу не встиг.

І тема і самі уроки мені подобаються, сподіваюся сьогодні я встигну.

То ж що таке типографіка?

Зізнаюся, це слово я почув тут вперше, але майже зі всіма її складовими я знайомий - зокрема завдяки Microsoft Word))

Типографіка це ціла наука оформлення тексту. Це не тільки вибір шрифту та його розміру, але й вибір відстані між окремим літерами, між рядками. А також розміщення тексту один відносно одного. Та співвідношення шрифтів, вибір шрифту одного тексту залежить від вибору шрифту для іншого. Вибір системи кольорів. Це все впливає на сприйняття тексту читачем. Інформативним та естетичним сприйняттям.
Гарнітура(Typeface) я чув це слово навіть розумів що є не окремий шрифт, а ціла сім'я шрифтів, тепер я знаю як вона називається))) Проте в побуті часто кажуть "шрифт" а не "гарнітура"

Моноширинні шрифти

Група моноширинних шрифтів, добре мені відома, як зручна для написання кодів у програмуванні. Хоча там не лише моноширинні шрифти використовуються. Прикладом такого шрифта є `Courier`, не менш відомий шрифт `Consolas`

image.png

## Декоративні шрифти

Група декоративних шрифтів. Вона не дуже підходить для звичайного тексту, підходить більше для оголошень, заголовків, афіш.

image.png

причому не виключено що декоративний може бути моноширинним або взагалі містити довільні символи а не літери-цифри-знаки.
## Рукописні шрифти

Група рукописних шрифтів - спочатку це було б важко уявити в комп'ютерах, але шрифти досягли того рівня що стали рукописними))). Вони підходять для оформлення листів та листівок, запрошень, привітань та оформлення інших урочистих подій. Мабуть наступним етапом їх розвитку буде варіативність однієї літери, адже у почерку людини написання однієї і тієї ж літери незначно відрізняється. Тоді вже будуть істинно рукописні.

image.png

## Піксельні шрифти

Звісно зараз шрифти масштабовані, тобто скільки їх не збільшуй - вони завжди матимуть округлі краї. І ніде не буде кутів та сходинок.
Але самими першими шрифтами були піксельні шрифти - та це окрема, зовсім інша тема, про яку я колись розповім.

І все таки не втримався підібрав піксельні шрифти, не знаю чи є навіть така група піксельних шрифтів. Та напевне їх можна віднести до категорії декоративних.

image.png

Демонстрація типографіки

image.png

SNItemsAnswer
1FontBebas Neue / Tex Gyre Advensor
2Color(Text/Back)F5F10A / 0A0EF5
3AligmentCenter/Center

image.png

SNItemsAnswer
1FontTex Gyre Advensor / Bebas Neue
2Color(Text/Back)1B3A61 / FFA500
3AligmentRight/Right

image.png

SNItemsAnswer
1FontBellota / Lobster
2Color(Text/Back)C1FF72 / B072FF
3AligmentLeftDown/LeftDown

image.png

SNItemsAnswer
1FontSuperDario / Pixelion
2Color(Text/Back)FFFFFF / 000000
3AligmentCenter/Center

Я спочатку гадав що текст має бути довільним - то му зробив написи своєї спільноти. Вийшло добре, та найбільше мені подобається перший варіант.

image.png

Добре що хоч на цей раз я встиг та запрошую прийняти участь @strecoza, @bazer, @creeping


About me

Sort:  
Loading...

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

CONGRATULATIONS!!

Your post has been supported by TEAM SHINING STARS. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.


1000152665.gif

Curated by : @josepha

¡Saludos amigo!🤗

Se cree que un diseño gráfico es hermoso por las fotografías o dibujos que tengan pero, en lo personal estoy totalmente convencida de que el mach ideal está en asegurar utilizar una tipografía adecuada porque, si tenemos elementos llamativos pero no se entiende lo que queremos transmitir en el mensaje, automáticamente ya arruinamos el diseño.

Te deseo mucho éxito en la dinámica... Un fuerte abrazo💚

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 68911.49
ETH 2524.87
USDT 1.00
SBD 2.53