Det er ingen påvirkning som påvirkning av vane. (Gilbert Parker)

in #gilbertlast month

Mann, jeg hørte på litt musikk i bakgrunnen, men da jeg måtte synge med klarte jeg ikke å begynne å skrive, så nå slo jeg av musikken for å skrive noen få visdomsord å lære meg selv på denne vakre søndagen.

Hva er dagens visdom?

Det er ingen påvirkning som påvirkning av vane. (Gilbert Parker)

_7d0ca3c0-2999-42e8-9c54-6c8b9a15752b.jpeg

Hva betyr det egentlig? Jeg må tenke på det et sekund selv? Påvirke... å bli påvirket, og å påvirke andre. Vel, det er flotte ting, og jeg ser absolutt behovet i mitt eget liv for å bli påvirket av andre mennesker på en god måte. Vi trenger alle å ha de menneskene rundt oss som påvirker på en positiv og inspirerende måte. Men vi kan ikke alltid ha disse menneskene rundt oss, og noen ganger vil sikkerhetsnettet bli ødelagt. Hva vil skje da? Hvis du stoler på at menneskene rundt deg skal være ditt sikkerhetsnett, vil du alltid være i alvorlig fare.

Men, hvis du har solide vaner og et solid grunnlag, vil du kunne stå og fortsette å gå, selv når sikkerhetsnettet rundt deg blir svakere. Så du bør definitivt investere i å tilbringe tid med mennesker som påvirker deg på en positiv måte. Dessverre gjør de fleste influencere i dagens verden det motsatte.

Så, i stedet for å leve under dårlig innflytelse, finn en god influencer, og enda viktigere, få gode vaner som du vil gjøre hver dag, uansett hva som skjer rundt deg.

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64377.96
ETH 3500.45
USDT 1.00
SBD 2.52