ČERVENÝ TAG

in #ghost6 years ago

Vrátil som sa domov s pozostatkami vína, nedávno som sa napil a hrať si s mojimi perami. Počas tej noci som trpel chrípkou, ktorá bola pre mňa spoločná, pretože som bol novým zamestnancom v továrni na výrobu zmrzliny, ale počet kýchnutých, ktoré mal som mal, bol celkom bezvýznamný. Tak som išiel autom do nemocnice sv. Christieho.

Nemocnica sv. Christieho bola najstaršia a nepochybne jediná nemocnica v mestečku Stowe. Neznámy, ale "zvláštny" architekt nemocnice mu dal gotický a vzrušujúci vzhľad.
Prišiel som priamo do Agathy, 89-ročnej recepčnej, ktorá strávila viac ako polovicu svojho života v nemocnici. Poznal som ju veľmi dobre, pretože ona ma vodí pri každom príchode do priestorov.
Agatha ma požiadala, aby som zaujal miesto, lekár bol zaneprázdnený operáciou.

Bola som rozrušená tým, že som pripomenula povesti mŕtvol, ktoré sa v nemocnici poskakovali červenou značkou na špičke.

Opäť som sa stratil v strašidelných myšlienkach, keď zazvonil zvonček na recepcii, cez mňa prebehlo tŕmenie. Bol som späť v reálnom svete s pozitívnym myšlienkom a menovaním lekára.

01: 49 AM
Išiel som priamo k výťahu a tlačil tlačidlom, ktoré hovorilo 12. poschodí. Dvere výťahu sa zavreli, keď náhle som videl teenskú dievča, ktorá sa ponáhľala k výťahu. Pomohla som jej tým, že zablokovala dvere a dovolila jej vstúpiť.

Dievča bola taký tichý ako hrob, stojaca v rohu výťahu. Červené šaty, Drahé kabelky, Šumivé sandále. Na čele mala veľkú hlbokú jazvu, čo bolo dosť, aby ma strašilo. Jej bezvýrazná tvár a nevinné oči ukrývali hlboké tmavé tajomstvá.

Píp zvona výťahu ma rozptýlil a ukázal, že sme boli na poschodí 13, podlahu, ktorú som nikdy nechcel navštíviť.

Som urobil vážnu chybu !!!
oo9bun86zk.jpg
Na podlahe, kde držali mŕtvoly. Čakal som ako peklo na zatvorenie dverí.
Chmúrna hlúpa atmosféra a zápach hnilobných telies mi spôsobili pocit zraniteľnosti.
Modlil som sa k Bohu, ako som nikdy predtým neurobil.

Dvere sú zatvorené. Mal som úľavu.

Stále dievča stojaca vedľa mňa bolo bez výrazu a dievčenská dievčina, ktorá v tejto situácii nevykríkla nahlas, bola nezvyčajná.

Myslela som, že o týchto povestiach nič nevie.

Snažila som sa s ňou mať normálny rozhovor a povedala som jej o mŕtvych ľudí, ktorí sa po polnoci potulujú v nemocnici s červenou značkou na špičke.
Bola znepokojená a na tvári mala strašidelný úsmev.
"Ach," povedala, keď odstránila svoje žiarivé sandále, "takýto štítok?"
Ukázala sa s červenou značkou na špičke!
OMDLEL SOM.
dktrvrpi9b.jpg

Sort:  

Congratulations @kilmnova! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 upvotes. Your next target is to reach 400 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @kilmnova! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.14
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 54691.22
ETH 2323.26
USDT 1.00
SBD 2.12