Sort:  

@ocrdu moet ik nou bij de bijenhelpdesk aanmelden dat ik dit in mijn tuin hebt? Het staat op zijn pagina dat dit soort zeldzaam zijn - maar dan ik wil eigenlijk niet dat ze hem hier uithaal :(
wat denk je man?

Fijn laten zitten en z'n habitat niet verstoren. Je kun hem op telmee.nl of waarneming.nl zetten, voor de bijentellers.

@ocrdu oh zijn er ook mens de bijen tellen? grappig toch!

Ja, en verspreidingskaartjes maken en zo. Ik zet alles wat interessant is in Telmee, is handig voor de ecologen en biologen en zo. En als je iets verkeerd determineert dan hoor je het ook daar.

@ocrdu ah zo .. kun je dit aub delen? moet je daar een account hebben of zo?

Ja, maar dat is alleen een kwestie van een username/password aanmaken. Waarneming.nl is meer een als forum, telmee.nl is een invoerapplicatie om meldingen in de database te krijgen, en meer privé. Van allebei komen de resultaten in dezelfde grote database terecht.

@ocrdu ah zo .. maar ze hoeven hier niet te komen toch? en mijn bij te ontvoerden of zo? hahah - mijn bij wauw bezitterig toch ahhaha
ik heb nog meer wacht maar :D

Nee, er komt niemand langs of zo, en als het beest zeldzaam genoeg is dan zet ik het op de kaart een paar honderd meter verderop, dat maakt voor de biologen niet uit 8-). Als er een beoordelaar een opmerking maakt dan kun je die altijd negeren.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60796.19
ETH 2601.58
USDT 1.00
SBD 2.57