You are viewing a single comment's thread from:

RE: Have You Ever Had A Bombus Muscorum In Your Garden?

in #gardening7 years ago

@ocrdu ah zo .. maar ze hoeven hier niet te komen toch? en mijn bij te ontvoerden of zo? hahah - mijn bij wauw bezitterig toch ahhaha
ik heb nog meer wacht maar :D

Sort:  

Nee, er komt niemand langs of zo, en als het beest zeldzaam genoeg is dan zet ik het op de kaart een paar honderd meter verderop, dat maakt voor de biologen niet uit 8-). Als er een beoordelaar een opmerking maakt dan kun je die altijd negeren.

@ocrdu ah oke dan .. bedankt voor de tip
ik ga proberen ik dacht op fbuk bij greenpeace NL delen maar ik denk niet dat ze over dit zal weten toch
de bijendeskhelp is dichtbij - in Ede en heb ik ook kontak op fbuk nog :D
dank je !

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57589.28
ETH 3109.28
USDT 1.00
SBD 2.37