ENSLAVED: Odyssey to the West Niye Olmadı

in #game6 years ago

ENSLAVED Odyssey to the West.jpg
Ninja Theory' nin hatalarından ders almadığı bir diğer oyun daha.

Hikayemiz günümüzden çok daha ileride robotların yönettiği bir dünyada başlıyor. Karakterimiz Monkey (Bu adı niye aldığını oynarken anlıyoruz) robotlar tarafından yakalanmış ve kendisi gibi bir çok esir ile beraber götürülmektedir. Bilinmeyen bir sebepden ötürü gemi düşmeye başlar ve bizim kabinimiz hasar aldığı için bizde dışarı çıkarız. Bu hengamenin ortasında bir kızın (Trip) peşine düşer ve gemiden sağ olarak kurtulmayı başarırırz. Uyandığımızda işler hiç umduğumuz gibi gitmez Trip' in bize taktığı kafa bandı yüzünden kendisine esir oluruz. Artık amacımız Trip' i sapa sağlam evine götürüp onun taktığı kafa bandından kurtulmaktır.

ENSLAVED Odyssey to the West2.jpg

Hikaye klasik seversiniz sevmezsiniz ama benim hoşuma gidiyor böyle şeyler. Kıyamet sonrası dünya kurgusu benim ilgimi çeker hep.

2010' da yayınlanmış bir oyuna göre grafikler çok iyi hatta günümüz için bile fena sayılmaz. Özellikle mekan tasarımları, karakter modellerimi çok iyi. Zaten adamlar aynısını Hellblade: Senua Sacriface' da da yaptı. Özellikle Trip' in tasarımı çok hoş söylemezsem içimde kalır :)

ENSLAVED Odyssey to the West3.jpg

Oynanışa gelince az önceki gibi güzel sözler söyleyemeyeceğim. Oynanış liner bir yapıda ilerliyor, oyunda o zamanda ne yapmanız gerekiyorsa onu yapmak zorundasınız, başka yöne bile bakamıyorsunuz. Ayrıca tuş kombinasyonları da acayip sıkıcı değiştirmek istediğiniz zaman değiştiremiyorsunuz. Bir karakter niye "shift" ile savunma yapar ki aklınızdan ne geçiyordu savunmayı "shift" e atayarak cidden merak ediyorum. Bitti mi bitmedi. Ben oyunu Xbox kolu ile oynadım. Fakat orada oynanış rezalet hatta şöyle diyeyim kamera düzgün olsa oynanış biraz iyi olacak ama düşmanla savaşırken kamera monkeyin veya herhangi bir cismin içine giriyor sanki o sırada arkda ne oluyor veya diğer düşman ne yapıyor bilmiyoruz. Tekne ile gittiğimiz bir yer var oyunda tekne ile giderken ateş etmemiz gerekiyor ama o da dönmüyor bakmak istediğimiz yere dönene kadar teknenin içinden geçtiler bunu mouse ile yapayım dedim o da ne mouse da aynı hatta daha beter...

Oynanıştaki sinirimi anca bu oyunun müzikleri durdurur. Müzikler çok güzel yerinde ve gerektiği zaman çalıyor bazen ise çok dinlendirici. Kesinlikle bir soundtrack albümü çıkarılabilirdi diye düşünüyorum.

ENSLAVED Odyssey to the West4.jpg

Genel hatlarıyla toplayacak olursam. Bu oyunun tutmama nedeni kesinlikle oynanış. Ben oynarken kaç kere kolu fırlattım bilmiyorum. Twitch' de yayını yaptığım için oyunu bitirdim ama yayınlamasam bitirmezdim. Ninja Theory Hellblade: Senua Sacriface' da ki hataları daha önce de yapmış ve güzel bir oyunu oynattırmayarak bitirmiş.

#Oyun elinize bedava gelmeyecekse para vermeyin. Her ne kadar konsepti sevsem de oynanıştan ötürü kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Bunun dışında vaktim oldukça Twitch' de de yayın yapıyorum bütün linklere hakkımda kısmındaki siteden ulaşabilirsiniz.

Sort:  

Congratulations @pagos! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @pagos! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest Meet The Stemians Contest - The mysterious rule revealed
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60690.86
ETH 2905.70
USDT 1.00
SBD 2.39