You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vietnamese sauce recipe ✨ Sos wietnamski (do mięs, sajgonek, warzyw) [PL-ENG]

in #food6 years ago

Tego mi właśnie brakowało w mojej kuchni.
Jak zamawiam u mnie dania azjatyckie to spoglądam jak kucharz przyrządza moje dania i zawsze się zastanawiam co jest w tym płynie na dnie, którą dodaje do dań, taka biała substancja wygląda jak cukier lub mąka.
Dzięki za przepis. Już go skopiowałem i na pewno będę go używał.

Sort:  

hehe czyli wygląda na to że zdradziłem sekret azjatyckich kucharzy :P sos jest bardzo uniwersalny, cieszę się, że się przyda 😊 chociaż tak się teraz zastanawiam, może też być tak że ci kucharze dodają glutaminian sodu, który wygląda właśnie jak drobny cukier. To jest przykre ale częste zjawisko w różnych punktach gastronomicznych, gdyż glutaminian to najprostsze wyjście by uzyskać wyrazisty smak...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60023.73
ETH 3191.15
USDT 1.00
SBD 2.45