Sort:  

geef niks - nu wel :D
ik heb express soja saus gebruik -
kan ook vissaus maar ik weet zeker gaat je het niet proberen
hij moet wel goed in de zout laten kweken (klopt dit - grammatica?) anders wordt het te zacht
of bitter
gefermenteerd is nog lekkerder maar ik heb ze al op voor dat kan gebeuren hahaha

{NL} Daarom lees ik je artikels graag Ivy, ik leer er van! :-)
Oh nee, geen vis, hahaha...

Weken in zout, bedoel je wellicht. Fermenteren heb ik nog nooit geprobeerd. Dat doe je toch ook met Kimi, of hoe heet het...?

Dus heel lekker begrijp ik. :-)

dank je wel .. nee ik weet dat je vissaus hebt
ik zie het vaak dat de daikon hier allemaal hoofdloos zijn
ik vind altijd jammer want de rode radijs zijn ook allemaal petite - bladjes wijs .. ik schrijf NL Engels stijl wahahha

die kimchi ja maar die kimchi hebt vissaus maar geen must
ja weken in zout
kweken is voor planten toch wahahaha
ik moet terug naar NL school wahahah

{NL} Je bent voor mij prima te volgen hoor. ;-)

Oh ja, Kimchi, kan zonder vis saus.

dank je wel
ja.. kan wel - minder smaakvol -
kan ook gewoon zout in doen
de vissaus geef het meer smaak
andere mens gebruik ook shrimplets
maar daar hou je ook niet van toch?
dus gewoon zout :D

{NL} No shrimps too. ;-) Trassi is gemaakt van gefermenteerde garnalen. Stinkt verschrikkelijk, vind ik, en wordt in veel Aziatische gerechten gedaan. Ken het zelf uit de Indo keuken, maar ik vind de smaak er van al snel overheersen. En hier vegetarier in huis, dus no no trassi

En nu ga ik slapen, vandaag is de grote dag... ;-)