İlk Kedim (My First Cat )

in #cat6 years ago

Merhabalar, ilk postumda hayatımda çok değer verdiğim kedilerimden bahsetmek istedim. Ben nerede kedi görse fotoğrafını çeken birisiyim ve bugüne kadar birçok kedim oldu. Her birisi kalbimde farklı yerde ama sizinle ilk kedimi paylaşmak istedim. Bahçemizde yaşayan ve bir çok yavrusu olan bir kedim vardı. İsim vermemiştik ama diğer kedilerin yavrularını da beslediği için onu "süt anne" diye çağırıyorduk.

(Hi, I wanted to talk about my cat that I valued very much in my first post. I am a photographer who takes pictures of cats where I have seen many cats. Each one is different in my heart, but I wanted to share my first cat with you. There was a cat who lived in our garden and had many kittens. We had not given her a name, but we were calling him "Foster-mother" because she was breastfeeding the other cats' kittens.)

Bu fotoğaftaki ilk kedimin yavrusu boncuk.

(This is my first cat's kitten.)


Burada da birlikteler 




Sort:  

Cats, especially older cats, do get cancer. Many times this disease can be treated successfully.

selam. güzel bi postla giriş yapmışsın. @peri hesabında evcil hayvanlarla alakalı bi yarışma var katılmanı öneririm :)

Feronio Bot Listesine postunuz eklenmiştir. Paylaşımınız için teşekkürler. Listenin devamını getirebilmek için bize destek vermek ister misiniz? :)

Türkçe içeriklerin steetmitte yayılması gerçekten güzel bir şey. Bu konuda elimden geleni yaparım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62770.12
ETH 3467.22
USDT 1.00
SBD 2.53