Bir zamanlar Londra... #2

in #tr6 years ago (edited)

Evet uçağa binmiştim ama ....
Nasıl bir serüvene gidiyordum acaba , beni neler bekliyordu . Hiç birşeyden haberim yoktu.Gelecekten nasıl haberim olabilirdi ki ? Baktım uçak yavaş yavaş gidiyor , uçak giderkende bir yandan uçağın kalktığını birazdan iletişimimizin kesileceğini bildirmeye çalışıyorum tanıdıklara . Çünkü bir sonraki iletişimim anca londraya vardığımda telefon hattı aldığımda veya Wi-fi bulduğum noktada gerçekleşecekti .IMG_7716.jpg

Evet hayallerim havalanıyordu.
Bir miktar ilerledikten sonra uçak ufak ufak kalkmaya başaldı ve bir süre sonra "/" şu şekile geldi . Uçak o şekle geldi ama benimde ağzım burnuma geldi . Bir anda uçağın gitmediğini olduğu yerde kaldığını ve sanki geri doğru gittiği hissine kapıldım çünkü dışarıdan hiç bir şekilde görünmüyordu uçağın ilerlediği resmen nutkum tutulmuştu . Neyseki yanımdaki arkadaş (uçakta tanıştığım bir ingilizce öğretmeni) bu kısımda böyle olması normal telaşlanma dedi, telaşlandığımı yüzümden anlamıştı sanırım demekki gerçekten korktuğumu belli etmişim..Neyse ki sağ sağlim düz bir hale geldi uçak ve gidiyordu artık. yaklaşık 4 saatlik bir uçuş olacaktı fakat aradaki saat farkından dolayı 6 saat olarak hesaplanıyordu. THY ' nin vermiş olduğu yemekleri yedik içecekleri içtik herşey güzeldi uçak macerasının..
IMG_7715.jpg

Ve londraya iniş yaptım.
İngilizce öğretmeninde bahsetmiştim , iniş yaptıktan sonra onunla birlikte valizlerin bulunduğu kısma doğru ilerlemeye başladık . Tabi ilk amacım valizimi almaktı hedef doğrultusunda ilerlerken bir yandan sağa sola bakınıyorum , insanlara bakınıyorum değişik tipler falan ve ilk defa ingilizce konuşmalar duyuyordum artık , ilk ikili konuşmaların ingilizce olduklarını duyduğumda anlamıştım artık yabancı bir yerdeyim .. Londradayım . Valizlerin bulunduğu kısma geldim , gelmemle birlikte ilk aksiliğimi yaşadım onun öncesinde ingilizce öğretmeninden ayrılmıştım. Artık tek başınaydım , tek başıma oluşum demek hiç birşey bilmiyorum demek biri bişey dese düşüp bayılırdım herhalde..Yarım saat valiz bekleyişimin sonucunda valizimi ilerleyen bandın üzerinde görememek canımı sıkmaya başlamıştı . Gelmiyordu valiz bekle allah bekle kimseyede soramıyorum . Az bi sağa sola bakar bari insan ... Kafamı sağa çevirmemle birlikte ileride 1 adet daha istasyon olduğunu gördüm birde orayı deneyeyim dedim. Gider gitmez valizimi görmüştüm zaten 1 tek benimki kalmış alınmadık . O an ki sevinci anlatamam ya sanki uzun zaman görmediğim birini görmüş gibiydim. Valizimi aldığıma göre gidebilirdim artık ....
İstikamet Roehampton..IMG_7711.jpg

Valizimi aldıktan sonra sıra en önemli yere gelmişti . Tren biletimi alıcaktım ve trene binip roehampton'a gidecektim. Ama bileti nasıl alacaktım ? .. İlk olarak türke benzettiğim 2 kişiye gittim direkt türkçe konuşarak ingilizce dönüş alınca "sorry" diyip uzaklaştım iyi taktikti ama işe yaramadı . Sonrasında hava alanının wifisine bağlandım .Açtım translateyi başladım görevliyle konuşmaya roehamptona 1 bilet dedim , roehamptona direkt bir gidiş olmadığını aktarmalı gideceğimi söyledi . İlk istasyon hammersmith oradanda putney trenine binip gideceğim yere yaklaşacaktım. Bileti aldım 1 saat treni bekledikten sonra trene bindim.Yaklaşık 1 saatlikte yolculuk bekliyordu. Artık net olarak londradaydım.Ve serüven asıl şimdi başlıyordu....
Bu serüveni bölüm bölüm paylaşmak istiyorum bu serüvenin ikinci kısmı idi. Diğer kısmı ilerleyen günlerde profilimde olacak.Umarım beğenmişsinizdir..Diğer kısmı için beklemede kalın , sağlıcakla kalın.Varsa sizinde serüveniniz yorum olarak yapmaktan çekinmeyin....

FOTOĞRAFLAR BANA AİTTİR.

Steemit Türkiye Topluluğu Resmi Discord hesabı : https://discord.gg/tu9vv3V
Ben Steemit Türkiye Topluluğu Moderatörü @rdvn her türlü konuda iletişime geçebilirsiniz.

Sort:  

Londra gerçekten çok güzel bir şehir , insanı büyüleyen farklı bir havası var. Daha önce bende gittim belki 1 - 2 yıl sonra tekrar giderim. Umarım güzel vakit geçirmişsindir.

Çok çok güzeldi .. Umarım sizde tekrar görürürsünüz..Teşekkürler okuduğunuz için.

Rica ederim. İnsan birkaç defa gidince tekrar gitmek istiyor. Özlenen bir şehir:)

Anlaşılan sen ya çok uzun bir hikaye yazdın, yada henüz basılmamış kitabının tanıtımını ilk bize yapıyorsun 😉 😊

Hangisi olursa olsun, her halukarda güzel bir yazı serisi, devamını bekliyor ve eline sağlık diyorum.

Not: bir süre sonra uçak "/" şu şekile geldi... Abi şu şekil dediğin şekli kafamda canlandıramıyorum 😉 😊yardım eder misin 😉 😊

Kitap mı :O düşünmedim ama neden olmasın ki ? okuduğunuz için teşekkürler.

İyi bir cesaret, devamını da bekliyoruz.

Mutlaka gelecektir . okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

londra deyince aklıma yeşillikler içinden geçen trenler geliyor.. kendim gidip görme fırsatına erişemedim ama agatha christie romanlarında bolca geçer tren sahneleri:)

teşekkürler devamını da bekliyoruz

Genelde zone ' lar arasi giden trenlerde karsilasmak daha mumkun sizin dediğiniz tren yolculuklariyla.. zone 3 daha yeşil , hyde park zaten central park tarzinda ve cok guzel bir ambiansi var . Okudugunuz icin tesekkurler.

Feronio Bot Listesine postunuz eklenmiştir. Paylaşımınız için teşekkürler. Listenin devamını getirebilmek için bize destek vermek ister misiniz? :)
(Fotoğraflar süper :) )

Fotiler kendime ait teşekkürler : ))) Botunuzu takibe alacağım, başarılarınızın devamını diliyorum.Tebrikler !

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by rdvn from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66794.56
ETH 3501.55
USDT 1.00
SBD 2.71