Steemit ne yapmalı ?

in #esteem6 years ago (edited)

image

Yeni başlayanlar için nasıl kazanabileceğini düşünmek yorucu değil mi ?
Evet ben ve benim gibi birçok steemiter için bu böyle.. Çünkü gerçekten tırnaklarımızla kasıyoruz ve yavaş ilerliyoruz.

Bunun sebebi destekleyici unsurların az olması..Ne yazikki bu iş guzel ve ozgun yazmakla olmuyor arkadaslar. Cunku herkes birbirine bagli ve cikarsiz upvote cok az. Bu da kişileri botlara yonlendiriyor..

E peki sbd yok nasil bot kullanacagiz ? İste yeni baslayanlar icin en buyuk sikinti bu.

Bence steemit gunluk en fazla 0.8 sbd olacak sekilde yeni kullanicilara 1 ay boyunca paylasimlarina 0.2 upvote verebilir. Boylelikle yazarlar hem tesvik edilir hem de kalici olmalari saglanir. Botlarin cogu min 0.5 sbd talep ediyor ve 2 katina yakin upvote atiyor. Bu sekilde yazarlar parayi cekmek yerine her seferinde yatirim yaparlarsa ciddi kazanc saglayacaklarini tahmin ediyorum.

Bunun dışında melek yatirimci denilen yatirimcilarin da cogalmasi gerekli. Ben şahsen 10$ upvote verebilecek durumda olsam hiç düşünmem insanları beslerim. Bu tohum ekmek gibidir. Bugün kastırdığım insanlar beni yarın unutmayacaklardır.

Steemit belli donemlerde insanlara ödül dağıtabilir ya da sbd ödüllü yarışmalar düzenleyebilir. Bu şekilde sirkülasyon ve motive artacaktır.

Şimdilik söyleyebileceklerim bu kadar herkese bu yolculukta başarilar diliyorum :)

Resim kaynak: kriptom.com

Sort:  

This post has received a 0.13 % upvote from @drotto thanks to: @rad44.

Söylediklerine katılıyorum ama bu bot mevzusu bana çok itici geliyor.Belki bende kullanmak durumunda kalıcam ilerde ama platformu zedelediğini düşünüyorum.

Thank you @rad44 for making a transfer to me for an upvote of 0.52% on this post! Half of your bid goes to @budgets which funds growth projects for Steem like our top 25 posts on Steem! The other half helps holders of Steem power earn about 60% APR on a delegation to me! For help, will you please visit https://jerrybanfield.com/contact/ because I check my discord server daily? To learn more about Steem, will you please use http://steem.guide/ because this URL forwards to my most recently updated complete Steem tutorial?

This post has received a 0.33 % upvote from @booster thanks to: @rad44.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59190.13
ETH 3187.58
USDT 1.00
SBD 2.45