Jak zarobić dodatkowe STEEM przez konwertowanie SBD!

in #esteem6 years ago

image

Witam wszystkich! Chciałem się podzielić z wami cenną informacją jaką usłyszałem już drugi raz na @dtube. Być może niektórzy już wiedzą lub znają sposób, ale przeglądając starsze posty w #polish nie widziałem informacji o konwertowaniu.
Kilku z was ma na swoim koncie kilka wolnych steem lub sbd. Pokaże wam jak w prosty sposób zarobić kilka a dokładnie to ~ 13% w ciągu 3,4 dni.
Jak wiemy steem dolar w ostatnich dniach jest poniżej swojej ceny 1$. Przynajmniej powinien tyle kosztować :-) cena steem nas nie rozpieszcza ale cwane lisy nie śpią i wykorzystują system :-)

image

Posiadając kilka steem najpierw je sprzedajemy na giełdzie. Nie mam zawiele ale to tylko przykład :-)
Teraz posiadając wolne sbd na swoim koncie wchodzimy w steemword
a nastepnie w balances
image

Po prawej stronie klikamy w convert SBD

image

image

Klikamy ok i podajemy key pasword

image

Sprawdzamy saldo konta i powinno pokazać się w nawiasie tak jak wyżej. Teraz pozostaje nam tylko czekać. Oczywiście ja wcześniej już spaliłem swoje sbd i czekam.

Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ w blockchainie steem dolar zawsze ma swoją wartość 1$. Warto więc pomyśleć nad taką "sztuczką":-)

Dziękuje @enjoyinglife za instruktażowy film oraz @runicar który wczesniej o tym wspomniał.

https://steemit.com/vlog/@enjoyinglife/3x64dz9f
https://steemit.com/steem/@runicar/0qfz1js8

Na koniec dodam jak wpomniał @runicar że jeśli zamieniamy swoje sbd na steem power to również jesteśmy rozliczani dobrze w obecnej sytuacji.

Pozdrawiam!

Sort:  

Trzeba tylko uważać na tzw "Haircut rule", bo to że SBD jest poniżej 1USD nie zawsze warunkuje opłacalność takiej transakcji. Niemniej na chwilę obecną się opłaca (to nie jest porada inwestycyjna :D )
https://steemit.com/steem/@themarkymark/sbd-haircut-rule-is-about-to-activate-do-not-convert#@smooth/re-themarkymark-sbd-haircut-rule-is-about-to-activate-do-not-convert-20181122t041245200z

Dzieki za info! :-) Jak zawsze masz odpowiedzi do moich pytań i postów :-)

Posted using Partiko Android

Ja mam swoją metodę, wpłaciłem kiedyś 23 Steemy na giełdę Huobi i sobie przy dobrych okazjach kupuję kryptowalutę HIT bo często się ceny wahają, już dawno zrobiłem 100 % zysku z tego co wpłaciłem. Ale teraz sytuacja mnie zaskoczyła bo BTC zaczął rosnąć a myślałem że jeszcze będzie spadać. Muszę albo przeczekać wzrost, albo kupić zanim jeszcze bardziej urośnie. I za zysk znowu kupić Steema.

łoo elegancko !

Posted using Partiko Android

Thanks for using eSteem!
Your post has been voted as a part of eSteem encouragement program. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app, if you haven't already!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by jozef230 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Znaczy opłaca się jak steem/sbd debt ratio nie jest powyżej 10% ja ostatnio tak zrobiłem i nie zwróciłem uwagi i zamieniłem 21sbd na steem i wyszło dokładnie jakbym sprzedał na markecie. Zobaczyc ten debt można tutaj: http://www.steemreports.com/steem-sbd-info/
Więc moim zdaniem się teraz nie opłaca. Możesz zobaczyć u mnie w portfelu jak to policzylo. Miałem o tym dziś pisać post :p

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79