You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yapışkan Notlar#17- Takip Etme

in #esteem6 years ago

ben yeni üye olduğumda herkes yabancı geliyordu bana, tıpkı almanyaya giden gurbetçi misali gördüğüm her Türk'ü takibe takip yapıyordum:))

sonra anasayfam çok karışık gelmeye başladı, sevmediğim içeriklerden bol ve manasız resteemlerden bıkmıştım, o yüzden pek resteem yapmam..

geçenlerde yaz temizliği yaptım ve gördüm ki aktif olmayan, son gönderisi neredeyse 2-3 ay önce atılmış çok sayıda hesaptan takipten çıktım.

etkileşim hâlinde olmadığım kuru kalabalık olmasındansa, kaliteli içerik sahiplerinin ve iletişim içinde olduğum az kişi benim için daha önemli artık, tavsiye ederim sana da:)

Sort:  

Aynı fikirdeyim, ben de aynı sıkıntınyı yaşıyorum. Yarın ilk iş takip ettiğim kişileri incelemek olacak, bakalım ben nelerle karşılaşacağım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60728.87
ETH 2661.87
USDT 1.00
SBD 2.50