Sort:  

Zgadzam się zarówno co do tego, że literówka jest genialna jak i do większej ilości tego typu ciekawostek :)

!tipuvote 2 hide

Posted using Partiko Android

Dziękuję pięknie i pozdrawiam :)

Congratulations @grecki-bazar-ewy! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 250 posts. Your next target is to reach 300 posts.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

New japanese speaking community Steem Meetup badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Zastanawiam się czy to pasja czy zdrowo-rozsądkowe podejście do życia? Mniemam, że jedno i drugie.
W moich stronach kozy określano mianem górniczej krówki była dużo łatwiejsza i prostsza w obsłudze. Dzisiaj „wszechobecny dobrobyt” zweryfikował i kozy i górnictwo.
Pozdrawiam

Masz rację, jedno i drugie :)

Przyznam, że zaczęło się od tego drugiego, kiedy to po kilku latach pobytu w Grecji postanowiłam nauczyć się produkować własną żywność, skoro miałam do tego warunki. O niczym nie miałam pojęcia, w Polsce wychowałam się na 13 pietrze wieżowca.

Obecnie pasja jest zdecydowanie na pierwszym miejscu.
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

Pytanie z innej beczki - ile mleka potrzeba na wyprodukowanie koziego sera? 😊 I czy sama kiedyś robiłaś kozi ser? pozdrawiam!

Oczywiście że robię kozi ser! I nie tylko ;)
Zapraszam do lektury i również pozdrawiam :)
Co można zrobić z 5 litrów koziego mleka

Dziękuję, już czytam! Och jak mi brakuje koziego sera! 😊

W sumie ciekawe :) Chociaż nie wiem czy ktoś w Polsce serwowałby "kozinę" lub jak nazwać mięso z kozy. Mleko chyba też się niespecjalnie sprzedaje

Z doświadczenia teściów wiem, że mleko schodzi, bo ludzie bywają uczuleni.

Się serwuje i się sprzedaje ;) No i są jeszcze wspaniałe sery!

Okazuje się, że mięso kozie jest zaliczane do tych zdrowszych mięs. Mleko kozie jest bardziej wartościowe od krowiego a co najważniejsze nie powoduje reakcji alergicznych u ludzi (w przeciwieństwie do mleka krowiego).
Ze względów zdrowotnych moda na kozy wraca i również w Polsce jest bardzo dużo hodowców oraz gospodarstw sprzedających sery, mięso i kozie mleko.

Właśnie polskie blogi i strony przekonały mnie do hodowli kóz :)
Temat był mi zupełnie nieznany i zanim się w niego wgryzłam myślałam podobnie jak Ty.

Jak dla mnie ta koza wygląda na jakieś 80 litrów pojemności.

A da się z tego zrobić kwaśne mleko do ziemniaków?

Ciężka sprawa ;) Kozie mleko trudno się kisi :(

Witam kózki super .... :)nasza kózka zdechła niestety po dwóch tygodniach... prawdopodobnie za wcześnie się urodziła .....mam znajomego , który hoduje kozy i od niego kupiliśmy nie jedną ,robi sery przepyszne ,i sprzedaje mleko...
Pozdrawiam..... :)

Oj to przykre że Wasza kózka zdechła... nie wiem co powiedzieć...
Pozdrawiam serdecznie :)

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Projekt wystartował 14.05.2019, lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty zostaną opublikowane we wtorkowym raporcie z działalności @sp-group w dniu 21.05.2019.

@wadera

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67200.37
ETH 3331.98
USDT 1.00
SBD 2.77