You are viewing a single comment's thread from:

RE: Spruitjes, Hoe Maak Je Het Eetbaar en Niet Als Stinkende Oksels Ruiken?

in #dutch8 years ago

Ik neem de uitdaging aan en ga dit gerecht deze komende week nog maken en een eerlijk post over schrijven. Eerlijk is eerlijk het ziet er echt super lekker uit! Klotsende oksel groenten gaan in de pan deze week, nou ja oven schaal.
Uitdaging aangenomen!

Sort:  

@poeticsnake, leuk! in de pan weet ik niet zeker als het dezelfde effect zal hebben, en ook de saus eerst proeven - mischien heb je een sterker smaak nodig. Soms, doe ik ook nog wat pomodori tussen de kruisjes bij - maar als ze al gekookt zijn - veel gedoe dus ik heb dit eenvoudig gemaakt - geen tijd.

Success dan en hopelijk wordt het eetbaar voor jou. Kikoman - is een lekker soya saus maar ik heb ik dezelfde hier gebruik - bekrijgbaar bij ekoplaza en ah denk ik

@poeticsnake, oh yeah - ik moet hier iets veranderen, voorgewarmde oven - ik had al visticks en rijst daar in ook gekookt en voorgewarmd voor ik de spruitjes in deed. Dat nog! Ik hoop dat je dit ziet voor je het maakt.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63768.98
ETH 3410.21
USDT 1.00
SBD 2.49