Mój pierwszy vlog na Dtube

in #dtube5 years ago (edited)


Witam wszystkich!

Zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego vloga na Dtube. Jest to poniekąd mój debiut, więc mały stres trochę był 😋


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Konkretna inicjatywa , mam nadzieje ,że więcej osób będzie nagrywać :)

Zobaczymy jak będzie, ale mam nadzieję, że więcej osób się odważy. Warto spróbować swoich sił 😉
Dzięki za tipa 😁

Posted using Partiko Android

Płynna nawijka. Dobrze wyszło. Powodzenia w dalszym nagrywaniu. Ja osobiście do DTube'a jestem uprzedzony. Wrzucałem tam kilka filmów przez drugie konto i żadnego już nie można odtworzyć :(

Bo filmy na dtube się wrzuca nie po to by działały, a żeby kosić sianko z delegacji Neda ;)

Dzięki! Pierwsze koty za płoty jak to mówią😉 Co do filmów, lepiej zrobić sobie kopie, bo faktycznie nie działają po jakimś czasie. Dtube to niestety nie jest YouTube i pewnie jeszcze długo to się nie zmieni, bo utrzymanie filmów na serwerach jest drogie. Czas pokaże, co i jak będzie dalej.

Posted using Partiko Android

Jest jeszcze 3speak.online ;)

trochę The Blair Witch Project 😱

ale Pies fantastyczny, uśmiechnięty od ucha do ucha :D

nagrywać filmików raczej nie będę, ale kibicuje pozostałym :)

Posted using Partiko iOS

To miejsce zawsze kojarzę z tym filmem... szczególnie, że często jakieś ciuchy tam leżą, akurat jak nagrywałem to żadnych nie było.
Karmel jest super psem, jednak nie ma łatwego życia z naszą córką😋

Dlaczego nie nagrywać? Zawsze można spróbować😉

Posted using Partiko Android

Kolejny Polish guy na DTube ;)
Powodzonka z filmami :)

Posted using Partiko Android

Dzięki @emsonic, dołączam do Was 😉

Posted using Partiko Android

Świetnie! Fajnie że dołączyłeś do Dtube. Pamiętam jak namawiałem osoby to tylko @emsonic się zgodził. Teraz zobacz jak się rozbujał😀 Kibicuje i promuje👊

Posted using Partiko Android

Dzięki wielkie! No niestety żeby zacząć to trzeba zrobić ten pierwszy krok, mi się udało właśnie teraz. Was też podziwiam, bo dajecie radę 😉 Pozdro!

Posted using Partiko Android

This post is supported by $6.81 @tipU upvote funded by @nieidealna.mama :)
@tipU voting service: instant, profitable upvotes + profit sharing tokens | For investors.

Congratulations @baro89! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 5000 upvotes. Your next target is to reach 6000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Lista osób z naszego triala oraz wszystkie podbite przez nas posty są publikowane we wtorkowych raportach z działalności grupy. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY

@michalx2008x

Czy DTube wciąż ma problem z filmami usuwanymi po miesiącu?
Jeśli tak, to szczerze mówiąc nie rozumiem idei tworzenia filmów na D.Tube.

Tutaj mam osoby obserwujące, więc wiem, że ktoś przynajmniej obejrzy. Film dotyczy głównie Steema, więc na YouTube raczej by się nie sprawdził. Czy D.tube usuwa filmy? Najpewniej dalej to robi, ale niedługo ruszy inny interface, który będzie trzymał na stałe filmy, co zrobi wtedy D.tube? Zobaczymy😉

Posted using Partiko Android

Mam nadzieję i czekam na ten "inny interface" gdyż uważam że nagrywanie filmów na D.Tube nie ma sensu skoro i tak za kilka dni lub tygodni znikną.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87