Check my latest fight ! maikuraki vs tazi (aneb jak se vyhnout masakru)

in #drugwars-fight5 years ago (edited)
Dnes @bodie7 položil na Discordu dotaz, jak je DrugWars naprogramovaná pro případ, že je pod útokem, ale pošle svoji armádu drancovat jinam a své území nechá bez obrany.

V praxi jsem dnes měl možnost to vyzkoušet, byl jsem zrovna online a přihlášen v DrugWars. Přišel špeh, zjistil kolik mám jednotek a že mi přebývá asi 20k alkoholu. A hned šlo 339 jednotek. Utratil jsem všechny suroviny, aby vše bylo kryto v trezorech a poslal komplet armádu jinam. Vyvázl jsem beze ztrát a to i přes to, že útočník poslal znovu 340 jednotek. Předběhl ale návrat mojí armády asi o minutu a půl.

Tolik tedy k dotazu a možné taktice ;)

Sort:  

Jestli tě bude znova otravovat, dej vědět. Moje armáda na tohle hravě stačí ;)

Děkuju Ti náčelníku, že si se mě zastal ;)

A kdyby se Ti chtělo... Vyčistil mi to...
image.png

Za čtvrt hodinky bude uklizeno: image.png

Ale on si to asi vyčistil dost sám, jak tak koukám. Měl ztráty dohromady skoro 1.4 mega ;)

Dobrá práce ;)

Akorát se trochu bojím, že na mě teď vlítne nějakej boss toho jejich klanu a mojí desetimilionovou armádku slupne jako malinu :))

!bookkeeping drugwars

Hi @tazi!

drugwars

Received:

  • 0.080 STEEM
  • 21.971 STEEM from daily
  • 7.314 STEEM from heist
  • 1.604 STEEM from referral

Spent:

  • 12.422 STEEM

Total:

  • 18.547 STEEM

First transfer was before 82.62 days.
Your ROI per day is 3.02 % and you are earning approx. 0.37 STEEM per day.

ROI when taking only the last 5 days into account

Your ROI per day is 0.00 % and you are earning approx. 0.00 STEEM per day.

Ještě jednou díky a toho týpka si taky klidně podám :D

:) hele a ty ještě nemáš armádu na tohle??? :)

Ne, já začal budovat první jednotky dva dny před založením gangu... Dosud mi je vždycky někdo rozprášil ;) Tak zatím jen toto...

image.png

Kdyby něco ;)

image.png

Jo, tak to je slušný.
Ale Ty na to máš holt lidi... ;)

Congratulations @tazi! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 6000 upvotes. Your next target is to reach 7000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemitBoard to support the german speaking community meetups
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63010.40
ETH 3137.33
USDT 1.00
SBD 3.85