Woda - Pijesz ?

in #dieta6 years ago (edited)

bottle-2032980__480.jpg

Ja nie piłem

Uważałem, że woda jest obrzydliwa.
Nie smakowała mi.
Ledwo przechodziła mi przez gardło.
Nie widziałem sensu jej picia.

Po poprzedniej zmianie nawyków, nadal jej nie lubię.
Nie sprawia mi przyjemności picie jej.
Nadal uważam, że woda jest taka sobie.
Ale już trochę mniej...

Przez ostatnie 30 lat piłem kilka herbat i kaw dziennie, oczywiście osłodzonych po 2-3 łyżeczki cukru i to wszystko.

Do tego jakaś zielona herbata ze sklepu, cola, piwo i inne podobne płyny.

Ale dziennie średnio wychodziło mi 5-6 kubków płynu.

Masz tak samo ?

To skup się na chwilę.

Odchudzanie, to nie jest zakazanie sobie wszystkiego.
Odchudzanie to zmiana nawyków żywieniowych.

Jednym z nich jest picie wody.

Musimy to robić, aby cały syf, który zjadamy i wypijamy został wypłukany z naszego organizmu.

Nawet jak jesz zdrowe jedzenie, to możesz jeść pestycydy, którymi było ono wcześniej pryskane, ale tego już Ci w sklepie nie powiedzą...

Dlatego aby z jedzenia zostało nam tylko to co potrzebujemy, musimy cały dzień filtrować nasze flaki :)

Ile tej wody ?

2 litry to minimum !
Czyli nie jedną butelkę dziennie musimy sobie kupić, tylko najlepiej 2 !
Wtedy mamy zaliczone 3 litry czystej wody i nasz organizm natychmiast da nam znać jak jest nam za to wdzięczny.

Oprócz tej wody oczywiście pijemy nadal herbatę i kawę.

Nie pijemy wody na raz.
Cały dzień sięgaj po nią.
Pij po max 0,5l na raz.

Jaką wodę ??
Przede wszystkim MINERALNĄ !

Teraz spójrz jaką masz w domu wodę ?
Co jest na etykiecie ?
WODA ŹRÓDLANA ?????

No właśnie....często mylona z mineralną

Nie kupuj wody źródlanej, bo ma takie same wartości jak woda z kranu.

Minerały potrzebne nam do prawidłowego trawienia znajdują się w wodzie mineralnej...

Najlepiej kupować wodę mineralną NISKOSODOWĄ
Pomoże nam to zrzucić zalegającą wodę w organizmie...

Co to jest zalegająca woda ??

Jeśli mało pijesz, Twój organizm boi się, że umrze.
Dlatego z każdego posiłku i napoju, odkłada wodę na później.
Ile jej możesz mieć w organizmie ???

Nawet 10%

Czyli 10% Twojej wagi, jeśli mało pijesz to może być woda !!!

Jak się jej pozbyć ??
Pić codziennie 3 litry wody mineralnej.

Tylko to robiąc, stracisz 0,5kg tygodniowo, czyli 2,0-2,5kg miesięcznie.
Jeśli wcześniej nie piłaś/eś

Jeśli pijesz wodę, to sprawdź tylko czy źródlaną, czy mineralną.

P.S.
Pijemy wodę niegazowaną
Można dodać pokrojoną cytrynę, pomarańczę, grapefruita
Nie przekraczaj 3 litrów dziennie.
Więcej nie oznacza lepiej.

Żeby nie wydziwiać i nie szukać po całym mieście nie wiadomo jakiej wody, to powiem z własnego doświadczenia.
Ja kupuję Nałęczowiankę niskosodową - jest chociażby w Lidlu - czyli blisko domu :)

P.S. 2

Mam kolejny mały sukces :)
W mojej firmie od lat kupowano wodę źródlaną.
Już nie :)

Teraz wszyscy pijemy MINERALNĄ NISKOSODOWĄ

Zmiana niby niewielka
Cena ta sama

To czemu nie zmienić ?

Walczysz czy odpuszczasz ?

Pamiętaj:
Dopóki walczysz....JESTEŚ ZWYCIĘZCĄ !!!

Zdjęcie: https://pixabay.com

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62980.29
ETH 2631.01
USDT 1.00
SBD 2.82