Sa kohë mund të rezistojë? A keni pasur ndonjëherë një lëvizje

in #die7 years ago

Sa kohë mund të rezistojë
A keni pasur ndonjëherë një lëvizje të zorrëve, por asnjë tualet nuk mund të arrihet apo keni nevojë vërtet për të përfunduar punën? A keni humbur ndonjëherë thirrjen, por më në fund nuk e keni bërë këtë?

Sigurisht gjithnjë! Ndonëse këto trupa të brendshme kërkojnë në mënyrë rutinore, në rrethana të caktuara ju ndiheni më pak të kënaqur për t'u përmbushur. Pra, Lauren Sigfusson shkruani në edicionin e D-shkurtër të 20 dhjetor 2017, duke i kërkuar pyetjen: Sa e keqe përballojë EEK? Sa kohë mbajmë të pastër të shëndetshme?

Në krahasim, gjiri mesatar merr vetëm 12 sekonda për të mbajtur mbeturinat. Njerëzit mund të përballojnë më gjatë. Por nëse ju vazhdoni të mbani EEK shkak të kolegëve në zyrë apo anëtarët e familjes në shtëpi kanë tendencë për të një dhomë të vogël në të njëjtën kohë me ju çdo ditë, mirë, ajo mund të jetë një problem.

EEK përballojë disa orë të rastit nuk ka shkaktuar një problem të madh, tha Jonathan Rosenberg ekspert lirimin tretje nga Shoqata Amerikane e aparatit tretës. Por, duhet të hiqni menjëherë kur duhet të lëshoni.

"Ndërsa e llumin e ushqimit në stomak, zorrës së trashë është shumë gjasa për të thithur të gjithë me ujë prej saj. Kjo i bën mbeturinat e ushqimit shumë më të thata dhe më të vështira, kështu që është më e vështirë për të hequr, "tha Rosenberg. "Është kapsllëk."

Kapsllëk, sipas përcaktimit të Shoqërisë Amerikane të aparatit tretës, është kur ju jeni të paturit e një lëvizje më të vështira të zorrëve (p.sh., të lëshuar EEK për të lënduar apo duhet të shtrihet parë), ujin e madhësisë shumë e vështirë, mos jashtëqitje nuk është i plotë, dhe ujërat e zeza është më pak se tri herë në javë.

Sipas Instituteve Kombëtare të Shëndetit, rreth 42 milionë amerikanë janë kapsllëk. Për shkak të temave që kanë të bëjnë me këtë problem nuk është i përshtatshëm për të folur në lidhje me, nuk mund të jetë shumë më tepër pacientë me kapsllëk heshtje.

Për fat të mirë, ka mënyra efektive për njerëzit që vuajnë nga kapsllëku të rastit dhe kronik. Ushqimi i shumë frutave dhe perimeve është i dobishëm. Papaja ose banana bëjnë një lëvizje të zorrëve kaq të butë dhe të shijshme. Në vend të kësaj, mos përdorni kafe. Rosenberg nuk rekomandon kafeinë për të trajtuar kapsllëkun. "Unë mendoj se kjo nuk është mënyra e duhur për t'u marrë me simptomat," tha ai.

Nëse keni kapsllëk kronik, përdorni disa ilaçe siç rekomandohet nga mjeku juaj.

Pra, herë pas here mbajtja e tyre ndoshta nuk do të shkaktojë ndonjë problem. Por, nëse shpesh e bëjnë, atëherë mund të jetë një zakon. Me kalimin e kohës, zakon mund të ketë pasoja të pakëndshme dhe të bezdisshme. Rosenberg paralajmëroi se eeku nuk ishte shkencë raketash, por më tepër si një pajisje hidraulike.

Sort:  

Cool! I follow you.

Congratulations @nadeuh! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39