Ik geloof heilig in de Cryptokitties

in #cryptokitties7 years ago

Hallo Steem vrienden en dierenliefhebbers. Het is weer eens tijd voor Cryptokitties. Inmiddels heb ik 112 Cryptokitties en dat is best veel voor mijn uit de hand gelopen hobby. Het ligt wel een beetje in mijn aard, alles of niks. Daarnaast heb ik ook een filosofie namelijk, ik geloof dat, als je iets je positieve aandacht geeft en je voelt je tevreden met de situatie, dit in de goed richting is. Het is voor mij plezierig om met dit Cryptokitties spel bezig te zijn en dat zal zich uitbetalen, op de een of andere manier. "De Wet van Aantrekking".
Hieronder een korte update over de gebeurtenissen in Cryptokitty/land.




bron

Ik zie dat er gisteren ongeveer 1000 poezen zijn verkocht voor een gemiddelde prijs van 0.012 Ethereum. Inclusief de hele dure kitties is de gemiddelde prijs bijna 0.08 Ethereum.
Er zijn sinds gisteren geen nieuwe Cattributes of Fancy katten gevonden.
Per uur worden er ongeveer 150 nieuwe kitties gefokt.
Vorige week zag ik dat er ineens veel generatie 0 Cryptkitties werden gekocht voor maar liefst 2 Ethereum per stuk, nu staan er nieuwe generatie 0 te koop voor 0.05 Ethereum.

Gistermiddag zag ik een paar Cryptokitties op de marktplaats die gratis waren maar het was de website die niet goed werkte, ik kan het niet beter uitleggen. Dat is wel vervelend want ik hou van een vloeiend werkende website en dat is Cryptokitties nog niet.
Ik geloof wel dat dit team het uiteindelijk voorgoed gaan oplossen, het Cryptokitties team (volgens mij 13 man/vrouw) staat wel goed in contact met de Cryptokitties gemeenschap en ze hebben ook een verdienmodel voor zichzelf waardoor ze toegewijd aan de toekomst van Cryptokitties kunnen werken. Net zoals vele cryptocurrency's staan ook de Cryptokitties nog in de kinderschoenen van hun bestaan. Normaal gesproken moet dit spel over 10 - 20 jaar ook nog gemakkelijk kunnen bestaan. Elke nieuwe kitty kost op dit moment 0.008 Ethereum aan fokkosten, waar denk je dat dat naar toe gaat? Het team en de ontwikkeling van het spel. Je moet maar eens op reddit kijken hoeveel websites er bestaan die gemaakt zijn door de Cryptokitties gemeenschap. Het doet me een beetje denken aan de begindagen van Dogecoin.

De goedkoopste kittens kosten ongeveer 0.003 Ethereum met een af en toe een uitschieter naar beneden.Ik zat te denken dat, wanneer ik al mijn 112 Cryptokitties te koop zet voor 0.003, ik ze vanmiddag waarschijnlijk allemaal verkocht heb, maar dat doe ik niet! Ik geloof in de Cryptokitties God en die is barmhartig naar dierenliefhebbers, dus voor mij!


Mijn Cryptokitties
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-kopen-en-fokken-en-hopen-dat-je-het-goed-doet
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-in-nederland-kopen-en-verkopen


Vriendelijke groet,
Miauw

banner

Sort:  

Gisteren nog op het punt gestaan om mijn 2 gen 0’s te koop te zetten. Maar ik ga ze nog even bijhouden. Ik ben al een tijdje gestopt met spelen, sinds het allemaal stroef begon te lopen.😸

Vanaf eind november komen er geen nieuwe gen:0 kitties meer bij en ik denk dat ze hun waarde wel gaan houden. HODL. Welke 2 gen:0 kitties heb je??
Mooie dag Tomber...

Ja daarom houd ik ze bij. Ik moet het is nakijken. Heb het al heel lang niet meer gespeeld. Ook maar heel even mee bezig geweest. Liep allemaal vrij moeilijk in het begin. Maar ik heet ook tomber in cryptokitties. Misschien kan je het zo zien? Alleszins niks speciaals hoor.😄

Hi, Tomber. Als het hele vroege generatie 0 katten zijn zullen ze waarde hebben, ligt aan het nummer en de Family jewels. De goedkoopste Gen:0 fast(virgin) kost 0.34 Eth op dit moment. Ik weet niet hoe ik je kan vinden zonder Eth adres maar geen probleem voor mij :-) Groetjes meneer Tomber :-)

Ja hebben nog nr. 20000 en nog wat. Dus nog redelijk vroeg, wel sluggish. Maar ze hebben al goed opgebracht. In het begin nog een zelf gekweekte gen1 verkocht voor 1 ETH. Maar die tijden zullen wel voorbij zijn denk ik.😸

HodL! dat is idd redelijk vroeg. Ik heb laatst een otaku-elk-dali gen 7 of zo verkocht voor 0.5 eth dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik probeer een tactiek te bedenken en het gaat me redelijk goed af denk ik. zojuist een dippecone van 0.037 eth gekocht. ga ik 1 of 2 keer mee fokken op de markt voor 0.025 (goedkoopste in de markt van totaal 133 stuks en interessant voor de volgende mutatie) en dan zelf wat fokken met dat ding. Mooie dag Tomber!

hier nog een believer!... vorige week 2stuks early gen0 verkocht voor 1.5 eth & 2.5 eth ;)
@steemspoker probeer je dippedcone eens te kweken met een early rare catribute.... zo maak je snel unieke kitties die je voor meer kan verkopen. De aller 1e dippedcone-cymric & dippedcone-cerulian zijn zo de mijne geworden ;)
Ook het kweken van 'Fancy' is zéér interessant geworden sinds de invoering van de max. limieten ! Yuricatsuki kan hierdoor reeds nooit meer gekweekt worden (250stuks zijn weg in 6dagen)
Mijn 300+kitties vind je hier: https://www.cryptokitties.co/profile/0x619a19246f238811ea21875e0fca1f3f1e0c8497
Ben samen met @tomber gestart... alleen is het bij mij een beetje uit de hand gelopen :)

Zo dat ziet er mooi uit, lekker veel kitties en ook waardevolle. Goed gedaan. Nu heb ik 120 kitties waaronder 3 dippedcone. Dit is de laatste en de mooiste.
Dippedcone/manx/bloddred/sass. Er is maar een dippedcone/manx en die heb ik.

Dit zijn de andere 2 dippedcone Cryptokitties Dippedcone/Royalblue
Dippedcone/sass
Mooie dag en succes in het spel!

This post has been upvoted for free by @microbot with 0.1%!
Get better upvotes by bidding on me.

Nice post,
Please help vote and flbck

Ik geniet ervan je artikelen te lezen. Blijf schrijven alstublieft!

Haha, best fijn om een artikel te lezen over de cryptokitties. Ik heb de hype zelf volledig gemist dus was er eigenlijk ook niet van op de hoogte dat er nog mensen het spel speelden. Mag ik cryptokitties vergelijken met de Furbies of tamagochi's van vroeger? Wat is het opzet van het project juist? :)

Je kunt het spelen als spel en proberen zeldzame kitties te fokken of je koopt kitties om weer voor meer te verkopen, nu of later. Je kunt zeldzame kitties kopen en vasthouden als een soort van "storage of value". De hype is nog niet over, die moet eigenlijk nog komen :-)
Mooie dag :-)

Haha allright, klinkt wel fijn. Veel plezier gewenst! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54034.48
ETH 2262.26
USDT 1.00
SBD 2.31