Cryptokitties kopen en fokken en hopen dat je het goed doet

in #cryptokitties6 years ago

Mijn Cryptokitties verslaving loopt een beetje uit de hand. Hahaha Gefopt! Gisteren heb ik toch nog maar even 11 nieuwe Cryptokitties gekocht. Ik zag dat er een nieuwe cattribute was "harbourfog" en heb gekeken welke cattributes er nodig zijn om die te maken. Vervolgens heb ik 10 generatie 2 kitties gekocht voor gemiddeld 0.01 Eth. Ik heb ze allemaal weer te koop gezet voor 0.1 Eth, aflopend in 4 dagen naar 0.015 Ethereum.
Ik heb ze in een kort tijdsbestek gekocht en heb daarom een beetje moeten gokken welke de beste waren om te kopen. Uiteindelijk loop ik niet veel risico, deze Cryptokitties kan ik, uiteindelijk, heus wel weer verkopen. Als ik nu 1 of twee van deze poezen verkoop heb ik de andere kitties voor niks. In een paar dagen weet ik of mijn gedachtegang correct is geweest.



Gisteravond en vanmorgen ben ik ook nog een paar nieuwe Cryptokitties aan het fokken. Er is ook een nieuwe Fancy kat gevonden "YuriCatsuki" die met ondermeer Neckbeard, Elk en Tiger worden gemaakt. Daarop heb ik besloten wat kittens te maken met onder meer Elk. Uiteindelijk heb ik tot nu toe 3 nieuwe Elk-Otaku Cryptokitties die er mooi uitzien. Die verkoop ik zeker wel weer. Dat kan even duren voordat ik de nieuwe kitties verkoop maar dat is okay voor mij. Er komen nog 3 nieuwe katjes aan vandaag en ik ben benieuwd hoe ze eruit zien. In totaal heb ik dan 7 nieuwe kitty's gefokt.


Dit zijn de drie nieuwe


Drie van de vier poezen waar ik gisteravond mee ben gaan fokken hebben een Otaku-Elk opgeleverd en daar ben ik best tevreden mee.


Deze is zojuist "geboren"


Het is geen Elk maar heeft wel Neckbeard en 6 Family Jewels. De goedkoopste staat te koop voor 0.05 Eth. en om te fokken is de goedkoopste 0.025 Ethereum. Ik ben wel blij met deze kat :-)


Waarom ik dit doe? Ik zie kansen! Mijn verwachting is dat veel meer mensen dit spel uiteindelijk gaan spelen, zeker als je met een creditcard een Cryptokittie kunt kopen. Daarnaast kijk ik goed dat de Cryptokitties er speciaal uitzien. Je hebt al in de gaten dat ik die visuele cattributes aantrekkelijk vind zoals.
Misschien zit ik er ook wel helemaal naast, als het niet gaat zoals ik vermoed dan kan ik ze altijd nog weggeven of ver onder de prijs verkopen. Dan heb ik een paar honderd dollar geinvesteerd en verloren en dat overleef ik vast wel :-)

Mooie dag iedereen :-)
Dit zijn mijn Cryptokitties

banner

Sort:  

Lekker gokken kan geen kwaad! Long was altijd goed in crypto.

Hahaha gelijk heb je!!
Ik zat vanmorgen nog te denken hoe zo´n beetje alle crypto meer waard zijn geworden, uiteindelijk.
Soort van waardeopslag geworden en dat zie ik ook met doe cryptopoezen gebeuren.
Hodl!
Mooie dag meneer de thuisblijver :-)

Leuk spul hoor!
Vind uw updates altijd wel aangenaam,
soort van kijkje achter de schermen, leuk
te zien wat je allemaal kunt creeren als je er vol voor gaat, ga zo door 💪😊

Geweldig zoals je verteld .... ik wist niet eens dat het bestond! Dus weer iets geleerd over de wondere wereld die crypto heet

Bedankt voor je leuke inspirerende opmerking :-)
Jaaaah de Cryptokitties gaan de wereld over :-)
Mooie dag Cryptohetty!

Hahaha ... misschien gaat Cryptohetty ook nog eens ooit de wereld over ;-) Jij ook een fijne dag!

Dan moet je in een blockchain gaan zitten :-) Dan ga je de hele wereld over :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76