Cryptokitties zijn leuk en geweldig en spannend, en nog veel meer!

in #cryptokitties7 years ago

Vandaag, net als gisteren en eergisteren ben ik weer helemaal into the Cryptokitties. Op het moment van schrijven heb ik er 122 en er komen er nog 2 aan over 5 dagen. De goedkoopste Cryptokitty kost 0.0028 Ethereum, dat is nog steeds niet slecht naar mijn mening. Er staan er wel een paar gratis om mee te paren maar dat zal altijd wel zo blijven denk ik. Misschien, in de verre toekomst zijn de Cryptokitties met meer dan 100 jonkies veel waard?!



Ook bij de Cryptokitties zie je de markt verschuiven. De ene dag is een Neckbeard nog 0.02 Eth. waard en de volgende dag, worden ze allemaal van de hand gedaan door de grotere spelers omdat Neckbeard overbodig is geworden, voor nu!
Uiteindelijk heb ik een paar Nekbaardmannetjes gekocht met ook andere Cattributes die ik interessant vind.


Om dit moment zijn alle Fancy's Cryptokitties populair omdat er een nieuwe regel in het spel is bijgekomen die zegt dat er van iedere Fancy slecht een gelimiteerd aantal kunnen worden gefokt. De goedkoopste Fancy kost op dit moment zo'n 0.016 Eth. Deze prijzen fluctueren ook omdat vandaag of morgen weer een speler 10-100 van dat soort kities ineens koopt (dat heb ik al vaak zien gebeuren) en de goedkoopste weer op 0.03 staat. Dit gebeurd meestal in het weekend.
Alle Fancy katten zullen uiteindelijk in prijs omhoog gaan, dat is mijn vermoeden. Zodra het maximaal aantal is bereikt, van bijvoorbeeld de Ducat, dan zal deze een digitaal verzamelobject worden en / of waarde opslag. Er kunnen nu nog 1100 Ducats worden gecreëerd. Ik heb er zelf nu 3 en ik hoop op nog 2 hoge generatie Ducat-jonkies.

De nieuwste Cattribute die is gevonden is Dippedcone Mooie nieuwe gekruld patroon. Gisteren een gen:4 Dippedcone gekocht voor 0.039 Eth. en meteen gaan fokken/paren/kruisen. Nu heb ik er 6 waarvan één vrij unieke kat denk ik. Kitty 560453 De goedkoopste Dippedcone kost 0.032 Eth. Ik moet er nu een of 2 zien te verkopen.


Laatst schreef ik dat ik al mijn hoge generatie Cryptokitties wil verkopen, en ik heb er een aantal verkocht. Er staan er nu nog te koop voor 0.01 Eth. en dat is goed zo, die raak ik wel kwijt. Elke dag verkoop ik een paar kittens zodat ik weer nieuwe kan kruisen en kopen en vooruit kan in het spel. Natuurlijk hoop ik een nieuwe mutatie te vinden en daarvoor heb ik een "strijdplan" bedacht. Ik weet met welke combinaties ik wil fokken en eventueel succesvol kan zijn in dit bijzondere spel.


Meer lezen over de Cryptokitties

https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/breaking-news-steemspoker-verkoopt-al-zijn-hoge-generatie-cryptokitties
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/ik-geloof-heilig-in-de-cryptokitties
https://steemit.com/cryptokitties/@steemspoker/cryptokitties-kopen-en-fokken-en-hopen-dat-je-het-goed-doet

Vriendelijke groet,

banner

Sort:  

Leuk,veel geluk @steemspoker

Dank je traderr, mooie dag! :-)

Goed bezig! Weer een leerzame post over de cryptokitties en gewoon leuk om te lezen hoe jij het allemaal aanpakt :D

Leuk dat je het leuk vind!
Ik vond het ook leuk om te schrijven :-)
Groetjes

Stop spamming me! This is the second time! One more time promoting your posts here and i will start red flagging you. Your choise!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62924.41
ETH 2436.05
USDT 1.00
SBD 2.52