Bunnypuncher's daily giveaway 6/14/2018 - 15 SBD total in prizes

in contest •  last year  (edited)

Daily giveaway 6/14/2018.

First Place: @sljivanono
Second Place: @rohal
Third Place: @dienda
Fourth Place: @enje
Fifth Place: @drvimto
Sixth Place: @duniaini
Seventh Place: @girlplaying21
Eighth Place: @robofx

Screen Shot 2018-06-13 at 8.07.54 PM.png

Thank you everyone that has been upvoting and participating in my other contests. This one had such good feed back I'm going to increase the prizes to 15 SBD for today's contest. There will now be:

First Place: 5 SBD
Second Place: 3 SBD
Third Place: 2 SBD
Fourth Place: 1 SBD
Fifth Place: 1 SBD
Sixth Place: 1 SBD
Seventh Place: 1 SBD
Eighth Place: 1 SBD

The daily give-a-way winner will be selected at random from people that comment on this post. And I'll announce the winner the following day on the next day's contest post. I'll pull the list of entries from the comments approximately 24 hours after the post depending on my schedule. So unless you see the following day's post go ahead and add a comment. I'll will include entries right up to the last minute before I post the result and next contest.

Disclaimer:
I will do my very best to have a contest each day. However, I could without notice take a day or two off. On days that I'm off there may not be a contest so please try and be understanding if there is a couple of days without a contest.

Rules:
To keep this simple and workable there will only be one rule. I don't want to disqualify new people or people that forget to resteem, upvote, and follow. I'm very appreciative of the upvotes and followers that participate in my contests. Please follow me so you can see the results of the contests.

#1) Leave a comment

Suggested Daily Topic

The daily topic for today is:

Best duct tape story.

Everyone fixes things with duct tape now and then. Tell us your best fix it story using duct tape.

In case you don't know who I am here is my intro post from way back:
BunnyPuncher Don’t worry your bunnies are “fairly” safe!

Story of an honest Steemian. Honesty in today's world it still exists!!

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

Good daily contest

Selotip,,what is this?

It is used in jobs that require fire resistance or heat.

We duct taped our furnace back together so it'll keep going for a bit. $10k to replace :/

do not regret what has happened ..

If you love me, give me your gift ..

Agama tidak melarang sesuatu perbuatan kalau perbuatan itu tidak merusak jiwa. Agama tidak menyuruh, kalau suruhan tidak membawa selamat dan bahagia jiwa.

I once used duct tape to repair my side view mirror on my car. Lasted alot longer than i thought it would.

Kenang saja kita sekedar masa lalu,

Sebab hidup terlalu singkat untuk membiarkan orang lain menentukan apa yang membuat kita bahagia.

Bila masih ada yang bisa membuat anda bahagia atau menderita, itu tandanya saklar kehidupan masih di pegang orang lain. Seorang master memegang saklarnya sendiri.

Ketika merasa bahagia dan sakit di waktu bersamaan, merasa yakin dan ragu dalam satu hela nafas, merasa senang sekaligus cemas secara serempak

Ketika melupakanmu sama rumitnya dengan melupakan hujan

Cerita yang diposting akun kulon.kali ini juga cukup fenomenal di KASKUS loh Gan. Dalam sebulan terakhir saja, thread ini sudah dibaca hingga 132,640 kali. Thread ini mengisahkan sebagian perjalanan hidup tokoh Rizal yang merupakan seorang anak Indigo. Banyak hal yang diceritakan dalam thread ini. Dari persahabatan alam nyata dan ghaib, diskriminasi yang dialami anak indigo, perjuangan menggapai impian hingga kesetiaan dengan pasangaan saat dihadapi ujian dari alam nyata dan ghaib. Penasaran seperti apa ceritanya? Baca selengkapnya di thread ini.

Apa pun yang kita alami di dunia ini pasti ada alasan tersendiri. Ya gak Gan? Gak terkecuali dengan kehadiran orang-orang di kehidupan kita. Ada yang datang untuk sekedar menguji kesabaran, ada yang datang untuk menyadarkan kita akan mimpi dan harapan yang selalu mengiringi kita. Seperti yang diceritakan carienne dalam kisah Dunia Yang Sempurna. Cerita ini juga sudah dibaca sebanyak 141,959 kali dalam sebulan ini Gan

The story is posted kulon account. This time is also quite phenomenal in KASKUS loh Gan

selamat hari raya idulfitri 1939. mohon maaf lahir dan batin...

Rel kereta api yang bisa kamu lewati ternyata bisa punya banyak kisah misteri. Apalagi kalau banyak kecelakaan yang terjadi di sana. Seperti kisah Rel Kereta Api Angker yang sudah dibaca sebanyak 203,179 kali ini kan? Cerita karya Agan Tyaz ini menceritakan berbagai kisah misteri yang banyak terjadi di sekitar rel kereta api angker di dekat rumahnya. Siapkan diri sebelum dibikin bergidik saat baca cerita horor yang satu ini ya Gan

Jangan pernah jatuh cinta saat hujan. Karena ketika besok lusa kamu patah-hati, setiap kali hujan turun, kamu akan terkenang dengan kejadian menyakitkan itu. Saat orang lain bahagia menatap hujan, kamu justru nelangsa sedih melihat keluar jendela.

Kisah yang satu ini merupakan cerita lanjutan dari Diary Mata Indigo Sebuah Cerita Indigo Interdimensional Gan. Di thread lanjutan kali ini Agan jeniussetyo09 kembali membagikan pengalaman yang ia lihat, alami dan rasakan sebagai seorang indigo interdimensional. Bukan hanya membagikan kisah yang horor, ada cerita sedih, asmara dan lucu yang juga ada di dalam cerita ini loh.

This one story is a continuing story of Indigo Eye Diary An Indigo Interdimensional Gan Story. In this advanced thread Agan jeniussetyo09 again shared the experience he saw, experienced and felt as an interdimensional indigo. Not just sharing the horror story, there is a sad story, romance and funny that is also in this story loh.

Tidak semua orang percaya yang namanya tahayul dan sejenisnya. Sama seperti yang dirasakan oleh tokoh marinir yang ada di cerita ini Gan. Tapi siapa yang sangka meski awalnya tak percaya namun kejadian aneh dan ganjil yang selama ini dianggap hanya sebuah ilusi ternyata dari hari ke hari makin menjadi jadi dan membuatnya percaya. Penasaran seperti apa pengalaman aneh yang selalu mengusik si marinir ini? Baca kisah seorang marinir dalam thread Agan Debby33 yang sudah dibaca sebanyak 147,343 kali dalam sebulan terakhir ini di sini.

In the past month alone, this thread has been read up to 132,640 times. This thread tells part of the life journey of Rizal who is an Indigo child. Many things are told in this thread

From real-world friendship and unseenness, discrimination experienced by indigo children, struggle to reach dreams of faithfulness with pairs when faced with real-world and supernatural examinations. Curious as to what the story? Read more on this thread.

Congrats to the winners

Buat yang pengen baca cerita-cerita horor bisa banget nih baca thread Pengalaman horor Agan supermansistem. Thread yang udah dibaca hingga 103,406 kali dalam sebulan terakhir ini menceritakan pengalaman horor si tokoh yang tinggal di sebuah kota kecil di daerah Banten. Sehoror apa ceritanya? Cek langsung aja di sini.

Eid Mubarak.

Bekerja memang memberikan banyak pengalaman buat kita semua Gan. Seperti halnya yang dialami Agan tamao03 dalam thread Suka Duka Kerja di Hotel. Thread yang sudah dibaca hingga 117,639 kali ini menceritakan berbagai kisah dan pengalaman yang dia alami semasa bekerja di sebuah hotel ternama.

Working does provide a lot of experience for all of us Gan. Just as experienced by Agan tamao03 in thread Likes Grief at the Hotel. Thread that has been read up to 117.639 this time tells the stories and experiences that he experienced while working in a famous hotel.

Kami tidak bisa ketemu kutipan pakai kriteria ini

Juara 1 mendapatkan saldo brankas senilai Rp 2.500.000
Juara 2 mendapatkan saldo brankas senilai Rp 2.000.000
Juara 3 mendapatkan saldo brankas senilai Rp 1.500.000
Juara 4 & 5 mendapatkan saldo brankas senilai Rp 750.000
Dan 5 orang pemenang lainnya mendapatkan saldo brankas senilai Rp 500.000

Gimana? Pengen jadi seperti Agan-Agan di atas yang ceritanya

Create a want to read horror stories can really read thread Horror Experience Agan supermansistem. The thread that has been read up to 103,406 times in the past month tells the horror experience of the character who lives in a small town in Banten. Sehoror what's the story? Check it out here.

Selamat ya kepada para penulis cerita terpopuler di edisi kali ini.
Kalian semua berhak mendapatkan hadiah berupa

Jadilah kamu manusia yang pada kelahiranmu semua orang tertawa bahagia, tetapi hanya kamu sendiri yang menangis dan pada kematianmu semua orang menangis sedih, tetapi hanya kamu sendiri yang tersenyum.

Itu benar, dalam situasi tertentu, dusta bisa menyelamatkan hubungan, dan jujur ternyata menghancurkannya. Tapi tetap saja, pilihlah kejujuran. Maka biarkan sisanya mengalir seperti air, boleh jadi endingnya tetap langgeng dan bahagia.

Aku tak pernah menyesal akan keputusanmu memilihnya. Yang aku sesalkan, tiada setitikpun kesempatan bagiku untuk membuatmu bahagia.

Aku tak pernah menyesal akan keputusanmu memilihnya. Yang aku sesalkan, tiada setitikpun kesempatan bagiku untuk membuatmu bahagia.

Apakah ini yang disebut jatuh cinta?

For the topic of duct tape it is a nice new breakthrough if usually topic from you many myths like topic go spend money in space😁

I used duct tape to make a dress form for my doll.

I use duct tape to fix my life

Good answer, I like it!!!! XD

Betapa bahagia saat kita duduk di istana, kau dan aku,
Dua sosok dan dua tubuh namun hanya satu jiwa, kau dan aku.

I am using steemit from more then 2 month , but till now cannot get 10 SBD total. Really sad and thinking to leave it

Even a 100.000$ kit needs some duct tape once a while, I know ;)

Waiting BTC at 10000$ soon! )

siempre termino pegandome los dedos jeje.

Duct tape in the mouth of my noisy brother

Thankyou @bunnypuncher .congrats to the other winners too
Ductape hmm not sure i've used it much in the past.

Hahahaha...I couldn't expect this subject not even in my dreams! Well, what to say..I like that documentary where they dumped a guy and a pallet of duct tape on a deserted island. That guy made EVERYTHING with it, including house, a boat, water collector, fire starter, garment, fishing gear, etc...

The uses for duct tape are endless, from home improvement to artwork and even clothing. I use duct tape to fix a fallen hem quickly.

recently, i used duct tape to build a little building by straws lolll

For me, duct tape is closely associated with abduction. I can't help it, I have never used it, but I watched many movies in which it had this purpose :)

The question should be, what haven't I duct taped :)

This is actually not a contest rather a favor. Thank you for the favor you've been showing to all steemians.

Some crazy police men broke my car wind screen so I used a duct tape on my car wind screen.

Friend tore her dress at an event. Too far to go back, and she had to give a speech, duct tape in two places + black marker to make it "blend". Problem solved.

Lakban is identical with something sticky because it is very hard to be released

Everyone knows if the tape is used to lure an object like to wrap a birthday present

My trouser was too long,so I had to fold it,and I used the duct tape to keep the hem in place.
Twas pretty cool.

Lakban is very easily attached to any material except water😁😁

Very LoL😁😁
Surely you also know if the duct tape is very easily attached to an object and I also know it

Enchanting, binding, that's the job of duct tape and rubber

I am an engineer and duct tape is an excellent aid in many, many applications! One of my favourite ones if quick fixing of smashed car bumpers.

I know if the duct tape is like a rubber used to lure a solid object

I used duct tape to fix my chair.. and this is my cha... (boop... the chair disappear)...wait what... did I even have a chair?..what is duct tape?(boop...the ductape disappear) .. whoaaaa... who am I? ... (/me disappear)
Another peaceful day has passed in the earth.

I duct tape the screen of my window..

leave a com ;]

i'm leaving a com guys !

batman is here;)

I'm in

win ;]

done :)

gaineroooooo

done

glory an... win ;d

kosikosikosikredki my guru! :D

We used to repair punctured football with duct tape. Also if your shoe sole drops during the match, you can temporarily repair it ;)

A month ago i did an accident on bike and My leg and hand was injured and we had nothing for dressing the injuries, luckily my friend was having a duct tape and with the help of that my bleeding did stop

lucky

to connect torn banknotes.

neonneedas win this contest :)

shedow is here too ;]

I use black ribbons to decorate the walls of the room for added cool.

I use colored or patterned tape as a substitute for the frame.

vylcanooooooo

Masking Tape, New Creative Home Wall Decoration

I use duck tape to solve tape my problems :(

rain was falling and i wanted to go out so i wrapped my phone with duct tape to act as water proof

I haven't used that much duct tape in my life. So I have no story to tell...

First of all, thank you so much @bunnypuncher for the first prize!!
Secondly, I like to tape bunnies completely in duct tape! :D

Good question, I use duct tape to fix my house's wiring

My best story with duct tape was in December 2016 when I wrapped my two children's Christmas gift for her in a shopping mall near my home, lying on the floor for everyone to see, because I needed to wrap everything up quickly so they wouldn't discover the gift and put it on the Christmas tree, I remember people staring at me as I wrapped the gift with the speed and precision that only a mother could do.

In the Faculty of Architecture when studying in the year 1995, the celebration of birthday was to gag in a chair or post to the Cupleañeros with adhesive tape

I have used it several times for my heart for the times it has been broken

I duct taped my arm shut after coming off my bike once as a teenager. Actually worked fairly well to stop the bloodflow but taking it off again sucked because it obviously tore the scab off with it.

What I remember now was during my time at school where we played jokes between friends and we stuck the handbags to the columns with duct tape.

well i once used dutch tape to construct a car made of carton,i also inserted its engine with dutch tape

I will use the tape to beat me luck and win the 5sbd

The best use that I give to the tape is to paste broken bills