Notlar

in #cointurk6 years ago

16.projenin bugün sonlanacağını dün yazmıştım.
Bir kez daha hatırlatmak için 16.proje bugün saat 00.00 de sona erecektir.
Oylamalar hala devam etmekte olup katılım kurallarına uyan herkese oy verilecektir. Henüz oy alamayan kişilerin oylamaları devam etmektedir.
Oylamaları 1 gün içinde bitirmeye çalışacağız ve yeni projeyi sizlerle paylaşacağız.

Logo tasarımı yarışmamız hala devam etmekte olup katılmak isteyenler katılım şartlarına uyarak yarışmaya katılabilirler.
Logolarınızda steemit logosu ile birlikte tasarım yapmanız tercihimizdir. Seçilen bir kişi olmaması halinde yarışma son katılım tarihi uzatılacaktır.

Sort:  

Proje suanda devam ediyor mu?

greatly helped me in understanding how to manage steemit more deeply. thank you
@kusadasi

the verry important cointurk kusadasi@kusadasi

Acaba benim postum kurallara uyuyor mu? Çünkü yazı istemişsiniz ama ben daha yaratıcı olmak istedim. Oy da gelmeyince sorayım dedim :)

Bu yarışma nasıl girilir? bu yarışmada kazananlar ne kazanacak?

Yarışmalar ortalama 4 günde bir düzenlenmekte. Yapmanız gereken ise verilen konu hakkında makale yazmak ve verilen kurallara uymak. Çok basit diyebilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66161.28
ETH 3556.76
USDT 1.00
SBD 3.14