Steemitin üzerimde ki etkisi + [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Steemit kendim internette gezerken tesadüfen gördün hemen üyelik oluşturdum.Bir kaç gün sonra üyeliğim aktif olduktan sonra biraz araştırma yaptım.O zamanlar çok fazla türk kullanıcısı yoktu.Sistemin güvenilir mi değil mi diye biraz araştırdım tabi türkçe kaynak pek yoktu.Zaten şuanda populer olan bir çok sosyal medyayı kullanmıyorum.Steemitin bir tür kripto paranın sosyal bir arayüzü olduğunu görünce çok şaşırmıştım ama hemen adepte oldum sanki bu siteyi bekliyordum uzun zamandır.
rewq.png
Sistemde kendi blog yazılarımı ve kendı alanımla ilgili yazıları paylaşmak amacı ile ilerlemeyi düşündüm tabi işim gereği bilgisayar başında olduğumdan bu gelişmeler olduktan sonra Steemit girmediğim an olmadığını farkettim.

Steemtin bir etkiside bu oldu kendimi farklı alanlarda geliştidiğimi farkettim ve özgün içerikler için biraz daha ilerleme katettiğimi gördüm.Arkadaşlar arasında da farklı projeler bulup farklı bakış açıları ile sistemi değerlendirip yeni bir muhabbet konusu açıldı hayatımızda.Yani sadece benim hayatıma bir etkisi olmadı birçok arkadaşıma sistemi gösterdikten sonra bir çok alanda etkisi oldum.

Türk kullanıcı sayısı çoğaldıkça(ki bence bu sizin sayenizde daha hızlı bir ilerleme oldu @kusadasi) daha fazla sisteme bağlandığımıda söylemek isterim.
Bunun içinde ayrıyeten teşekkür ederim.

zxc.png

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95