Bana Bir Steemit Anlat Baba [Cointurk 16. Projesi]

in #dsound6 years ago (edited)


Logo: @ruen


Steemit!

Selamlar arkadaşlar, radyocunuz/podcaster'ınız tekrardan burada...

Bu bölümde sizlere [Cointurk 16. Projesi] altında bir bölüm yaptım dostlar. Burada bahsettiğim konular başlıca;
-Steemit'e Nasıl Başladım
-Steemit Arkadaşlarım
-Steemit Projeleri
-Steemit Bana Başka Neler Kattı
-İleride Neler Planlıyorum
-Steemit Bende Nasıl Etkiler Bırakıyor


Tüm dinleyen arkadaşlara teşekkür ediyorum!


► Listen on DSound

► Listen from source (IPFS)

Sort:  

Dostum sen bu çekim işleri ile güzel yerlere geleceksin inanıyorum :)

Hocam seni dinlemek her zaman keyif verici. Bu vesileyle hikayeni de dinleme fırsatı bulduk tekrardan. Gelecek podcastlerini de merakla bekliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59139.97
ETH 2676.50
USDT 1.00
SBD 2.44