4 Gün Olmasına Rağmen Oy Alamayan Kişilerin Oy Verimi Tamamlandı

in #cointurk6 years ago

Yazıyı yazıp üzerinden 3-4 gün geçmesine rağmen oy verilmeyen ve bize oy verilmediğine dair link yollayan herkesin oy verimi tamamlandı.
Gönderilen diğer linkler belirttiğimiz süre zarfını kapsamadığı için oy sıralamasına göre oy verilimi yapılacaktır.
Bugünde oy gücümüzü kullandık. Kalan postlara yarın oy verilimi yapılacaktır.
Oy verilmeyen kişilerin yorumlarında kontrol ettiğim bir şeyde oy verilmiş olmasına rağmen oy atılmadığını söylemeniz.
Oylar sadece @kusadasi IDsi ile verilmiyor.
Oy atmamıza yardım eden başka IDlerde sizlere oy veriyor. Yani @kusadasi IDsi sizi oylamasa bile oy gücü olup yardım eden kişilerin IDleri sizlere oy vermemize yardım ediyor.
Oy gücümüz yükseldiğinde oy atmaya başlıyoruz.
Yazı yazan kişiler çoğaldı. Oy vermemiz için gerekli süre daha da uzadı. Fakat oylarınız her zaman verilecektir.

Son olarak proje yazılarına yararlı ve bilgilendirici yorumlar yazan bir kaç kişiye o verme projemiz devam ediyor. Proje hakkında detaylı bilgi almak isterseniz profilimden ulaşabilirsiniz.

Resteem yapmayı unutmayınız.

Sort:  

Bu yorumu dün 4 gün önceki postlarinizdan birine attiydim. Sanirim görmediniz. Bu yuzden buraya tekrar atiyorum.

Bu yorumu yazmadan önce diger yorumları kontrol ettim. Bundan 1 ay önce steem power kiralama vardı 1 sbd ye 48 steem power veriyordu. 1 aylik sure içerisinde. Kendi hesaplarima göre gunde atacagin 10 postu yada kendi yorumunu begenerek. 1 ay icinde yatirdigin paranin 3.5 katini geri aliyorsun. ustelik bu geri alışanlardan kazandigin steem power cebinde kalıyor. Yani kisacasi 100 sbd yatiriyorsun gunde 10 yorumunu begeniyorsun. 37 gunun sonunda 350 sbd + steem power olarak geri aliyorsun. Yani 100 steem alana destek olana kadar steem power kiralamada destek olsaniz daha mantikli olur. Misal ben su an elimde 100 steem power alacak param var ama bunu alirsam steem power kiralama geldiginde elimde para olmayacak. Bu yuzden bu projeye sicak bakamıyorum. Ve ya yanlis mi biliyorum steem power kiralama hakkında.( siz daha iyi bilirsiniz bir yanlisim ya da hatam varsa beni uyarirsan sevinirim @kusadasi )

Selamlar ben de yeni katıldım. Yardımlaşma fikri iyi olmuş. Destek verirseniz sevinirim. Yorum yazan arkadaşlar birbirimizi takip edersek popularite artacakatır. Ben başlıyorum takip etmeye. Hepinize bol kazançlar.

Benim için bir sorun yok ama oy verilen id'ler sabitse onların bir listesi paylaşılabilir aslında hocam. Böylece karışıklıklar daha da azalabilir.

Kusadasi , hwawol , eric818 , try-market

puan için tesekkurler :D @kusadasi :D :D

Mega.Online

You commenting this same sentence on dozens of posts adds a lot of value to this platform and really deserves the self-upvote.

thanks, happy today

Oy almak için ne yapmalı daha yeniyiz biraz açıklama yaparmısınız lütfen
Beni takip edene hemen dönüyorum
https://steemit.com/tr/@murti/sigara-gercekten-siniri-stresi-aliyormu-dersiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 61420.98
ETH 3276.21
USDT 1.00
SBD 2.47