You are viewing a single comment's thread from:

RE: 4 Gün Olmasına Rağmen Oy Alamayan Kişilerin Oy Verimi Tamamlandı

in #cointurk6 years ago

Bu yorumu dün 4 gün önceki postlarinizdan birine attiydim. Sanirim görmediniz. Bu yuzden buraya tekrar atiyorum.

Bu yorumu yazmadan önce diger yorumları kontrol ettim. Bundan 1 ay önce steem power kiralama vardı 1 sbd ye 48 steem power veriyordu. 1 aylik sure içerisinde. Kendi hesaplarima göre gunde atacagin 10 postu yada kendi yorumunu begenerek. 1 ay icinde yatirdigin paranin 3.5 katini geri aliyorsun. ustelik bu geri alışanlardan kazandigin steem power cebinde kalıyor. Yani kisacasi 100 sbd yatiriyorsun gunde 10 yorumunu begeniyorsun. 37 gunun sonunda 350 sbd + steem power olarak geri aliyorsun. Yani 100 steem alana destek olana kadar steem power kiralamada destek olsaniz daha mantikli olur. Misal ben su an elimde 100 steem power alacak param var ama bunu alirsam steem power kiralama geldiginde elimde para olmayacak. Bu yuzden bu projeye sicak bakamıyorum. Ve ya yanlis mi biliyorum steem power kiralama hakkında.( siz daha iyi bilirsiniz bir yanlisim ya da hatam varsa beni uyarirsan sevinirim @kusadasi )

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62900.39
ETH 3357.78
USDT 1.00
SBD 2.47