Bitcoin Hikayem Cointurk 8. Projesi

in #cointurk7 years ago (edited)

usebitcoin-4096x2253.jpg
Merhaba arkadaşlar bu konumda sizlere bitcoin ile nasıl tanıştım, bitcoin ile ilgili neler öğrendim,bunları anlatacağım
Bitcoinin Varlığını Nasıl Öğrendim
Bitcoini ilk olarak 4 sene önce internetten forumlardan öğrendim tabiki o zaman bu kadar populer degildi ve fiyatıda çok düşüktü insanlar bitcoin aldıklarını ileride fiyat artışında satacaklarını söylüyorlardı ben sürekli temkinli yaklaşıyordum almak için bitcoin ile ilgili konuları okudum bilgiler öğrenmeye çalıştım bitcoinin sürekli nasıl üretildiğini merak ediyordum araştırınca üretimin ekran kartlarıyla ve diğer güçlü makinelerle bitcoin madenciliği yapıldığını ögrendim son yıllarda ülkemizdede bitcoin madenciligi epey artmış durumda
Bitcoin İle İlgili Neler Öğrendim
Bitcoin ile ilgili fikir edinip üretimini falan ögrendikten sonra ufak tutarlarda alış ve satış işlemleri yaptım sistemin nasıl işledigini ögrenmek adına tabiki fiyat düşükken alındığında yüksek kazançlar mümkün oluyordu ancak yüksek fiyatdan kazanç sağlamak biraz zor yüksek meblağlar gerekiyor haliyle fiyat artınca alacağımız bitcoin miktarı azalıyor eğerki bitcoine güveniyorsanız ve tabiki imkanımız varsa şu anki fiyatdan bitcoin alıp bekletip yükselince satmakta fayda var bitcoin önüne çeşitli engeller konulmaya çalışıldı balon denildi, çeşitli ülkeler bitcoin borsalarını kapatmaya engellemeye çalıştılar ancak bitcoin bunlara ragmen fiyatını sürekli artırdı tabiki bu ister istemez elinde bitcoin olan insanları etkiliyor acaba bitcoin yokmu oluyor karamsarlığına kapılabiliyorlar ben şu anki fiyatı ile bitcoinin kendi değerinden birsey kaybettigini düşünmüyorum sadece borsa hacim düşüklüğünden dolayı fiyatda gerileme oldu bitcoin serbest bırakılırsa yine zirveleri yoklayacaktır sağlıcakla kalın.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by whitepage from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58940.53
ETH 2638.80
USDT 1.00
SBD 2.49