You are viewing a single comment's thread from:

RE: 'Cointurk' Etiketiyle Ödüllü Proje 30

in #cointurk6 years ago

O da doğru. Fotoğraflar daha özenli çekilebilirse olabilir. Ben de projeyi eleştirmedim aslında. Amacı çok güzel. Fakat yayınlanacak olan projeleri hayal ettim ve potansiyel senaryo biraz canımı sıktı. Belki @kusadasi şartlara bir ekleme yapıp şova dönüşmemesi için önlem alabilir.

Sort:  

Bu konuyla alakalı hızlıdan bir toplantı yapılacak, sizleri bilgilendireceğiz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

@mrtt teşekkürler

iki ay önce biz bu şekilde yapmıştık. https://steemit.com/tr/@miniklady/yardimlar-ulasti fotoğrafları yayınlarken oldukça hassas davranmıştık. Bence proje şöyle değişmeli. Bu tarz bir kampanyayı @kusadasi ekibi kendi sayfasında başlatarak yapmalı bizlerde desteklemeliyiz. İnanıyorum ki çok büyük bir kampanya olacaktır. İnstagram üzerinde bir çok yardım sayfası mevcut. Çocuklar için bir tanesini seçer oraya toplanan bağışları bağışlayabiliriz. Bayramda bir çok çocuk gülebilir. Ekip ne der bilemem tabi.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33